AnonymBruker Skrevet 1. oktober #1 Del Skrevet 1. oktober Hei! Jeg tok en test idag, denne viste en rosa strek og en gjennomsiktig strek, hva betyr det? Negativ? første gang jeg skriver noe her å får ikke til å legge inn bilde.. Anonymkode: b9a04...d97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #2 Del Skrevet 1. oktober Strek er strek. Du er gravid Anonymkode: ba502...540 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 1. oktober #3 Del Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg tok en test idag, denne viste en rosa strek og en gjennomsiktig strek, hva betyr det? Negativ? første gang jeg skriver noe her å får ikke til å legge inn bilde.. Anonymkode: b9a04...d97 Rosa er det kontroll strek eller test linja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #4 Del Skrevet 1. oktober Spoiler Hvordan legger jeg inn vanlig bilde?🫣😅 Anonymkode: b9a04...d97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #5 Del Skrevet 1. oktober Men er der man skal enten få to rosa streker eller en, fikk en rosa å en gjennomsiktig en 😅 Anonymkode: b9a04...d97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #6 Del Skrevet 1. oktober Den ene streken er teststreken, den skal være helt tydelig. Den andre streken viser om du er gravid eller ikke. Den kan være ganske svak. Uannsett om den er veldig svak (gjennomsiktig) så er den positiv. Anonymkode: b454c...7c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #7 Del Skrevet 1. oktober Du kan nok få lagt ut bilde på babyverden-forumet, så du kan prøve der. Anonymkode: e9622...703 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #8 Del Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (9 timer siden): Men er der man skal enten få to rosa streker eller en, fikk en rosa å en gjennomsiktig en 😅 Anonymkode: b9a04...d97 Les bruksanvisningen da vel Anonymkode: ba502...540 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå