AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #1 Skrevet 1. oktober 2024 Det står på mine sider på nav at det er registrert yrkesskade på meg, fra 1999. Hadde flere uhell som industriarbeider, men har en viss ide hva det gjelder. Men nav har prøvd å finne ut av det uten å komme lengre. Jeg ser at det har vært fusjoneringer, og i dag er det DNB som er aktør. Men de lagrer opplysninger maks 15 år. Er det noen muligheter å finne desse opplysningene i dag? Anonymkode: 546de...044
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #2 Skrevet 2. oktober 2024 Hva mener du når du skriver at NAV har prøvd å finne ut av det uten å komme lengre? Vedtak om yrkesskade fra så langt tilbake i tid skal enten være arkivert ved NAV-kontoret du tilhørte i 1999 eller et fjernarkiv (lager). Hvis du ikke allerede har gjort det, anbefaler jeg å kontakte NAV Kontaktsenter enten skriftlig eller på telefon. Det hjelper om du kan opplyse om adresse du hadde i 1999, slik blir det lettere å finne riktig NAV-kontor 😊 Anonymkode: c45e9...bc8 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #3 Skrevet 2. oktober 2024 Jeg har hatt kontakt med NAV, men det skjer ingenting. Aetat og fjernarkiv da🧐Får lete videre. Anonymkode: 546de...044
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #4 Skrevet 2. oktober 2024 Lenge siden du tok kontakt da? Bør regne med at det kan ta noen måneder. Anonymkode: c45e9...bc8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #5 Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lenge siden du tok kontakt da? Bør regne med at det kan ta noen måneder. Anonymkode: c45e9...bc8 Oi, såpass. Da skal jeg være mer tålmodig siden det kun har gått ca 7 uker☺️ Anonymkode: 546de...044
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå