AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #41 Del Skrevet 3. oktober 2024 Kommer til å gå valpekurs med nr 2 også. Pga sosialiseringen bl.a Anonymkode: b2999...4a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LøkkaLine Skrevet 3. oktober 2024 #42 Del Skrevet 3. oktober 2024 Ja, gjorde det på begge mine. Mange gode påminnere og syntes det var koselig å være sammen med andre nye valpeeiere -så søtt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #43 Del Skrevet 3. oktober 2024 Niks,mer enn nok erfaring. Oppserver valpemor. Klare grenser gir trygghet. Anonymkode: ff406...8f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portvinpiken Skrevet 4. oktober 2024 #44 Del Skrevet 4. oktober 2024 (endret) Nei. Etter 14 år med fulltidsjobb med atferd og hund, vet jeg at jeg ikke ville gått på valpekurs, siden mye av problemene dessverre starter der og fordi jeg ikke enda har funnet et valpekurs som jeg mener er bra nok for en valp. Bare gammeldagse typ lydighetskurs for unge valper. Endret 4. oktober 2024 av Portvinpiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #45 Del Skrevet 4. oktober 2024 Nei. Hunden min kunne så mye og han var lydig og smart, uten noe valpekurs. Valpekurs er unødvendig med tid og penger, Anonymkode: cf4fe...87f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4. oktober 2024 #46 Del Skrevet 4. oktober 2024 Første hunden var jeg ikke på valpekurs med. Det var en dachs. Var på valpekurs med andre hunden, og syns det var veldig nyttig. Om jeg skulle hatt hund igjen så hadde jeg ikke gjort det. Føler jeg har lært såpass mye, at jeg evt hadde klart å gi hunden det den hadde trengt av øvelser. Så lenge man klarer å veilede, sosialisere og trene med hunden så må man ikke delta på valpekurs. Har man ikke hatt hund tidligere, så vil jeg anbefale deg på det varmeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svisle Skrevet 4. oktober 2024 #47 Del Skrevet 4. oktober 2024 Ja. Er selv instruktør og konkurrer aktivt, men går alltid valpekurs da det er en ypperlig anledning til å sosialisere og miljøtrene valpen slik at den tidlig lærer seg å velge meg og samarbeide med meg med ulike folk og hunder rundt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå