AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #1 Skrevet 1. oktober 2024 Det hender i blant at man plukker opp historier der folk forteller om folk som er utro, eller hva? Har du opplevd å blitt fortalt om noen som er utro i din krets? Hva var historien, og hvorfor er de utro eller planlegger å være utro? Del bare om du synes de fortjener å bli avslørt. Kanskje en stakkars bedratt kvinne eller mann kjenner seg igjen i eksemplene her og kan komme seg ut av forholdet. Jeg kan starte med en person jeg kom over på tinder, som så etter noen å ligge med. De hadde ikke planer om å forlate forholdet de var i pga barn og pga kona som er psykisk syk. De var ikke intime sammen, og det var grunnen til at han så etter noen andre. Han så ikke en vei ut av forholdet fordi han ikke stolte på henne som mor, og ville bare finne noen han kunne ligge med. Det andre forholdet var enda en fyr på tinder, som er sammen med en dame som var syk. Han ønsket ikke å forlate henne pga økonomien, og nektet egentlig for at han var ute etter en kjæreste. Søkte "venner" men flørter på tinder med forskjellige i skjul. Den tredje jeg vet om er en dame som har vært gift i 20 år, og har barn som er tenåringer. Her er ektemannen ikke emosjonelt tilgjengelig og de har slitt i lang tid, og hun har nå vært utro og vil forlate sin ektemann mens hun innleder forhold med den andre mannen. Alle tre holder til i oslo området og omegn.. Synes det er feigt gjort, og jeg blander meg ikke, men vet identiteten til to av dem. Anonymkode: 5b869...c41 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #2 Skrevet 1. oktober 2024 Ja. Han ene har vært utro med meg. Jeg var singel. Han har holdt på i årevis og maser om at vi skal møtes på hotell. Det er selvfølgelig uaktuelt. Han har kone og 3 små barn. Tre stykker på jobb har vært utroed andre via jobb, de siste årene. En nær venninne var emosjonelt utro, hun gikk fra mannen sin og var ærlig om at hun hadde fått følelser for en annen. De møttes på jobb. De begge forlot hver sin ektefelle og hun skiftet jobb. Eksmannen hennes har vært utro mot henne to ganger tidligere. Mannen til en venninne har vært utro over tid. Han påstår det er kun meldinger, men.... de bor i samme gate, samme omgangskrets, og er sosiale med alkohol innabords. Det er flere, men jeg gidder ikke ramse opp. Flere gifte menn har vært utro med meg der de har utgitt seg for å være singel. Anonymkode: 407a1...239 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #3 Skrevet 1. oktober 2024 Jeg kjenner flere gifte menn som prøver å komme i buksa på meg. Og noen som har vært utro med meg. Så ja. Det er ikke noe galt med kona, de vil bare ha sex med andre. Anonymkode: 009ce...b08 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #4 Skrevet 1. oktober 2024 Jeg kjenner MANGE. At du bare kjenner tre, spesielt når du er aktiv på Tinder, er helt sinnsykt. Du kjenner flere, jeg lover deg. Du vet det bare ikke. Jeg tror ikke historiene til alle de jeg kjenner vil gjøre at de blir avslørt akkurat, med mindre jeg avslører detaljer som er personidentifiserende. Og det gjør jeg selvsagt ikke. Anonymkode: a5d61...3eb 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #5 Skrevet 1. oktober 2024 I det siste har jeg hørt om fire bekjente. Alle er gift. Kjempetrist. Hadde heller aldri trodd det om disse Anonymkode: 5b32e...e83 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #6 Skrevet 1. oktober 2024 Nei, ikke noen som er aktivt utro nå. Visste om noen som var utro før, men de forholdene er over nå. Anonymkode: 3436e...f7f 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #7 Skrevet 1. oktober 2024 Statistisk sett kjenner jeg mange, men heldigvis ingen som går rundt og skryter av det. Anonymkode: 31bd7...921 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #8 Skrevet 1. oktober 2024 Husk også at ikke alle rykter er sanne. Kjenner jeg blir litt oppgitt over de som har hørt om det ene og det andre, men når det kommer til stykket vet de egentlig ikke. Men for all del, mange er utro. Både menn og damer (flest menn, er jeg ganske sikker på). Var på et datingnettsted hvor det ble greit bekreftet… Anonymkode: 3697f...bba 1 1
makkapakka Skrevet 1. oktober 2024 #9 Skrevet 1. oktober 2024 Summa summert har jeg alltid hatt gifte arbeidskollegaer som holder på som kaniner enten på festene eller på kveldene på arbeidsplassen.... 5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #10 Skrevet 1. oktober 2024 Min venninne, nå skilt heldigvis. Få ganger jeg har blitt ordentlig forbanna på mine venninner i voksen alder, men da jeg påpekte hvor lite ok utroskapen hennes var og at hun heller fikk ta oppgjør med sin mann eller gå svarte hun noe slikt som at det var jeg som hadde for dårlig selvfølelse til å gjøre tilsvarende. Jeg har på ingen måte dårlig selvfølelse, men jeg har verdier og moral, og min nærmeste i livet svikter jeg ikke og lyver ikke slik for. Jeg skal ikke bare leve med ham videre, jeg skal leve med MEG og min samvittighet. Slikt gjør jeg bare ikke mot den jeg elsker. Anonymkode: bd402...051 5 2 1
Mardina Skrevet 1. oktober 2024 #11 Skrevet 1. oktober 2024 Ja, jeg mistenker at min eks var det mot meg.... Og det er en av hovedgrunnene til at han nå er en eks... 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #12 Skrevet 1. oktober 2024 Har vært utro selv mot min eksmann. Vi hadde en normalt godt forhold, så ble han syk. Han avviste meg på allle mulige måter og endret seg kognitivt (pga sykdommen) Når man over tid blir avvist så blir behovet for nærhet så stort og unormalt. Jeg burde selvsagt gjort det slutt. Ofte er det en forklaring, selv om det ikke er en unnskyldning. Etter jeg var utro sa jeg i fra og flyttet ut. Da hadde det gått 7 år siden sist jeg og eksmannen hadde vært intime. Anonymkode: c28f4...43f 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #13 Skrevet 1. oktober 2024 Hele verden føler jeg! Det er så mange at jeg nesten detter ut. Jeg blir så sint for det virker som om færre og færre har respekt for partner og moral. Blir kvalm! Anonymkode: fc488...78d 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #14 Skrevet 1. oktober 2024 Ja, en tidligere venninne av meg. Var utro fra 45-55 år. Hun brukte meg som alibi. Elskeren ble lei av å vente siden han skilte seg i denne perioden, hun drøyde, til slutt stilte elskeren ultimatum og hun skilte seg og. Siden har jeg ikke sett henne. Anonymkode: e2efe...917 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #15 Skrevet 1. oktober 2024 Kjenner til en lokal "rockestjerne", dvs han gikk med skinnjakke og spilte i ett band ingen utenom kommunen har hørt om, som var notorisk horekunde i det øyeblikket han var alene i nærmeste storby. 3 barnsfar, gift. Husker fruen drev å kledde seg i skinn og lær og såg ut som fruen til en i Rolling Stones en periode, måtte vel leve opp til imaget, de hadde jo gitt ut en CD i sin tid, egenprodusert. De er godt gift den dag idag, og tror han har roa seg. En annen fikk elskerinnen, som var håpløst forelsket i fyren og som ventet i åresvis, til å flytte på hybel rett nedenfor der han bodde med kone og tre unger, så han rakk oftere innom henne for å "ha seg litt" ,han betalte for den,18 kvadrat og delt kjøkken, ho bodde på denne hybelen i 3 år, relativt oppegående dame, som altså setter alt til sides, for å bo på en hybel ilag med 16 åringer i åresvis, og som sitter å ser opp på huset han bor i, en kan bli matt av mindre. Det blir skilsmisse, etter 17 år, fruen var skikkelig glad i fyren så var trist, han derimot var skikkelig ekkel av seg, skjønner virkelig ikke draget han hadde/har på damene, alltid ei ny, elskerinnen var også lei av å vente tydeligvis, ho gikk nå videre omsider. I begge desse tilfellene, som jeg egentlig har synes har vert de groveste, så er begge parter fremdeles nitidig opptatt av fasade og utseende og riktig vennekrets, jeg forsvant fra den klikken for flere år siden, for maktet ikke henge med i interiør og motejaget til damene. Ellers har det vært endel brudd i venneflokken som har vært noe tvilsomme, men det har nå endt i varige forhold med mulig elskeren/elskerinne. Nå til dags tror jeg de fleste har roet seg. Ellers, kom på, en bekjent kom tidlig hjem og fant fruen i seng med to av naboene, det ble endel snakkis, og skilsmisse, 3 brutte hjem for ett komplisert knull. Anonymkode: f39bf...4a3 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #16 Skrevet 1. oktober 2024 Vet om mange. To på jobben holdt på i 10 selv om begge var gift. De trodde ingen forsto men alle forsto. Stakk fra jobb med sekunders mellomrom, ble borte noen timer og kom tilbake med sekunders mellomrom. Ble sett på diverse gjemmesteder og rom på jobben samt i kriker og kroker på jobbsammenkomster. Osv osv To andre på jobben holdt også på men de skilte seg etterhvert fra hver sine og flyttet sammen. Ei jeg kjenner reiste mye og var utro etter noter med mange forskjellige uten tanke eller samvittighet for han hjemme. det finnes mange … Anonymkode: 5d65a...6a6 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #17 Skrevet 1. oktober 2024 Mannen min tante ble gift med. Nå ble det et varig og godt forhold, men måten de gikk frem på, med utroskap og å flytte rett sammen, medfører at hans døtre ti år senere ikke vil ha noe med noen av dem å gjøre. Kan forstå at kjærlighet kan smelle til selv om man allerede er i et forhold (som gjerne halter), men det er bedre måter å gjøre ting på enn å brenne alle broer ved å ha det altfor travelt. Anonymkode: bd402...051 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #18 Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Husk også at ikke alle rykter er sanne. Kjenner jeg blir litt oppgitt over de som har hørt om det ene og det andre, men når det kommer til stykket vet de egentlig ikke. Men for all del, mange er utro. Både menn og damer (flest menn, er jeg ganske sikker på). Var på et datingnettsted hvor det ble greit bekreftet… Anonymkode: 3697f...bba Sikter du til meg eller? Siden jeg sa jeg kjente mange... Det er ikke rykter. Det er for det første mye førstehåndserfaring, som singel kvinne... nesten alle som legger an på meg er jo gifte. Av nysgjerrighet så blir det ofte at jeg tar en prat med dem om hva de driver med her egentlig, hvordan det går i ekteskapet, er de ofte utro osv.. blir mer en psykologtime enn sexen de sikkert håpet på, men ja - derfra får jeg også en del historier. Jeg har også mange venner/bekjente som er utro eller har vært det, eller har en partner som er/har vært det, eller som er elskerinna/har ligget med noen i forhold. Jeg er en åpen person, så mulig jeg får flere sånne betroelser enn andre. Jeg har også veldig mange venner. Jeg har nok jobbet i en bransje hvor det er veldig mye utroskap, for vi er på mye reiser og fester sammen. Har sett enormt mye utroskap på jobb, mange av dem ble par også etterpå. Og gjett hvor mange ganger jeg har hørt samtaler av typen at "han virker som så snill og god mann, en sånn som aldri kunne vært utro", og så sitter jeg der og vet at han har vært det. Eller "jeg kjenner ingen utro", så sitter jeg der og vet at det gjør du. Du kjenner opptil flere. Bare ikke godt nok. Anonymkode: a5d61...3eb 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #19 Skrevet 2. oktober 2024 Folk blir nok mer diskrete med utroskapen sin med årene. Sikkert derfor vi hører mindre. Anonymkode: 3436e...f7f 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #20 Skrevet 2. oktober 2024 Jeg er litt naiv på det der generelt og det tar litt tid for meg å skjønne at noen er utro rundt meg. Ønsker å tenke det beste i folk. Men eksen min er ganske åpenbart utro mot sin nye kone, men han tror ikke hun eller andre vet om det , så han bare durer på. Barna våre vet heldigvis ingenting, men det er vell tidsspørsmål før stemor flytter ut og de får en ny krise i livet sitt. Kanskje. Anonymkode: ba98f...7f9 2 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå