Gå til innhold

Kjenner du noen som er utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det hender i blant at man plukker opp historier der folk forteller om folk som er utro, eller hva? Har du opplevd å blitt fortalt om noen som er utro i din krets? Hva var historien, og hvorfor er de utro eller planlegger å være utro? Del bare om du synes de fortjener å bli avslørt. Kanskje en stakkars bedratt kvinne eller mann kjenner seg igjen i eksemplene her og kan komme seg ut av forholdet. 

Jeg kan starte med en person jeg kom over på tinder, som så etter noen å ligge med. De hadde ikke planer om å forlate forholdet de var i pga barn og pga kona som er psykisk syk. De var ikke intime sammen, og det var grunnen til at han så etter noen andre. Han så ikke en vei ut av forholdet fordi han ikke stolte på henne som mor, og ville bare finne noen han kunne ligge med.

Det andre forholdet var enda en fyr på tinder, som er sammen med en dame som var syk. Han ønsket ikke å forlate henne pga økonomien, og nektet egentlig for at han var ute etter en kjæreste. Søkte "venner" men flørter på tinder med forskjellige i skjul.

Den tredje jeg vet om er en dame som har vært gift i 20 år, og har barn som er tenåringer. Her er ektemannen ikke emosjonelt tilgjengelig og de har slitt i lang tid, og hun har nå vært utro og vil forlate sin ektemann mens hun innleder forhold med den andre mannen. 

Alle tre holder til i oslo området og omegn.. Synes det er feigt gjort, og jeg blander meg ikke, men vet identiteten til to av dem.

Anonymkode: 5b869...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...