AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #1 Skrevet 1. oktober 2024 Fra tid til annen får jeg noen sekunders smerter fra helvete i tennene mine. Jeg kan kjenne om det kommer fra underkjeven eller overkjeven men der stopper det. Kjenne r ofte ikke nøyaktig hvilken tann. Har hatt mye tull med tennene mine og de har ruinert økonomien min. Det jeg rett og slett lurer på om er: når dagen kommer hvor tannpine er så ille at jeg må inn til hastetime, og jeg ikke aner hvilken tann som verker. Hva skjer da?? Dette er virkelig mitt store mareritt nemlig, at det skal gjøre så hinsides vondt og de ikke finner ut hva som er galt. Og Så blir jeg sendt hjem i forferdelige smerter Anonymkode: 71cfa...12f
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #2 Skrevet 1. oktober 2024 Tannlegen tar røntgen. Slik finner de fort ut hvor hullene sitter. Du bør gå nå før hull blir større og dyrere å fikse. Anonymkode: 6605d...467 2
Gaia Skrevet 1. oktober 2024 #3 Skrevet 1. oktober 2024 Tannlegen kan banke på tennene eller ta en bomullstampong med flytende nitrogen på for å trigge smerte. Da kan det hende at dere finner frem til det sammen.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #4 Skrevet 1. oktober 2024 Tannleger er ganske dyktige på å finne tennene som forårsaker smerte. Det er jobben deres. De har røntgenapparat til å hjelpe seg til å se det som er under overflaten og ikke synlig for det blotte øye. Det de ikke kan se er nervene, og hvis smerten din er nervesmerter (f-eks pga en tidligere rotfylling), kan det bli vanskeligere. Men sikkert ikke umulig. De har vel sine eliminasjonsmetoder, tipper jeg. Lykke til! Anonymkode: a8b4b...194 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå