elsoi Skrevet 1. oktober 2024 #1 Skrevet 1. oktober 2024 Hei! jeg har et spørsmål ang. hvordan og fra hvilke måneder foreldrepenger beregnes fra. Håper noen kan svare meg Jobber og har varierende inntekt. Har termin 27.mars, går ut i permisjon 6.mars. Står at arbeidsgiver skal sende inn inntektsmelding fra 4 uker før permisjon starter. Det betyr at arbeidsgiver kan sende inn inntektsmelding 13.februar. Jeg får vanligvis lønn 25. i hver måned. Betyr dette at det er inntekten fra a melding for november, desember og januar som gjelder som inntektsgrunnlag? Eller er det desember, januar og februar? Tenker siden det ikke er sendt inn noe inntektsmelding for februar enda når arbeidsgiver skal sende inntektsmeldingen. Håper noen forstår hva jeg mener
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #2 Skrevet 1. oktober 2024 Det står at arbeidsgiver kan tidligst sende inntekstmelding 4 uker før permisjonen starter. Sannsynligvis blir da inntektsmeldingen å være for desember, januar og februar. Anonymkode: 8af19...dc3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #3 Skrevet 1. oktober 2024 Sender jeg inntektsmelding 13.februar må jeg ta utgangspunkt i det du har tjent før februar. Så da november, desember og januar måned. Anonymkode: 3a4f4...ba1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå