Gå til innhold

Ser damer på gifteringen og er det turnoff?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Har lagt merke til at når jeg er ute på jobb og møter damer i passende alder at det ser ut som dere ser etter om jeg har giftering? Stemmer dette? 

Er det helt turnoff å møte en mann med ring? Jeg merker ofte at jeg kan få litt "kjemi" under møtene, men at den kjapt forsvinner så snart vi kommer nærme nok til at ringen vises...Ikke at jeg har planer om å være utro, jeg bare lurer litt på hvordan dere tenker :) 

Anonymkode: 4a5a7...e86

Jeg tenker det er veldig inviduelt. Det er noen typer mennesker som synes det er "spennende" å være utro. Dette er kanskje noen som ikke har en veldig høy emosjonell IQ. Og så er det folk med lav moral eller som er veldig egoistiske, som synes det er ok å være utro. 

De som synes du er spennende, men tar avstand når de ser at du er gift, er normale mennesker med normal moral. I min mening. Det er ikke "turn off" det er bare "denne attraktive mannen er opptatt og jeg har selvrespekt og respekt for andre så jeg legger meg ikke etter gifte menn. JEg er ikke en homewrecker. Dette er folk med normal emosjonell IQ.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Det er turn-on for det vitner om at du er valgt av en annen dame noe som øker deres interesse

Anonymkode: e038e...64a

Haha, nei. Du er mann og på bærtur. Prater jeg ned en kjekk mann, og så ser jeg han har ring så tenker jeg FAEN DA!!

Bare skrudde damer som tar opp kampen om en gift mann med hans kone.

Anonymkode: e53ae...05f

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillevill skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker det er veldig inviduelt. Det er noen typer mennesker som synes det er "spennende" å være utro. Dette er kanskje noen som ikke har en veldig høy emosjonell IQ. Og så er det folk med lav moral eller som er veldig egoistiske, som synes det er ok å være utro. 

De som synes du er spennende, men tar avstand når de ser at du er gift, er normale mennesker med normal moral. I min mening. Det er ikke "turn off" det er bare "denne attraktive mannen er opptatt og jeg har selvrespekt og respekt for andre så jeg legger meg ikke etter gifte menn. JEg er ikke en homewrecker. Dette er folk med normal emosjonell IQ.

Ja, det er noen sjuke damer der ute. Var ute med eksen min (daværende kjæreste) og ei som ville sjekke han opp. Hun ba ham om å danse, satte seg ved siden ham, pratet med ham, ignorerte meg totalt og sa til ham så jeg hørte det: Hu der lar deg vel ikke danse engang, og sendte meg korte og sure blikk. Hu var helt vill 😅

Anonymkode: e53ae...05f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har lagt merke til at når jeg er ute på jobb og møter damer i passende alder at det ser ut som dere ser etter om jeg har giftering? Stemmer dette? 

Er det helt turnoff å møte en mann med ring? Jeg merker ofte at jeg kan få litt "kjemi" under møtene, men at den kjapt forsvinner så snart vi kommer nærme nok til at ringen vises...Ikke at jeg har planer om å være utro, jeg bare lurer litt på hvordan dere tenker :) 

Anonymkode: 4a5a7...e86

Det er ikke turn off med giftering i seg selv. Men det jeg synes er veldig turn off er menn med giftering som åpenbart prøver å sjekke opp andre damer. Da tenker jeg “Åja, du er en sånn, ja..” Og sender en medfølende tanke til kona.

Anonymkode: 7ca2b...540

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Turn on, faktisk. Jeg vet at dette er en attraktiv nok mann for andre damer. Han har ressurser til å ta seg av en familie og barn. Sånn er biologien😆

Anonymkode: 3f9c8...488

Ha ha! Jeg er glad min ektemann ikke bruker gifteringen :) 

Anonymkode: 7ca2b...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, det er noen sjuke damer der ute. Var ute med eksen min (daværende kjæreste) og ei som ville sjekke han opp. Hun ba ham om å danse, satte seg ved siden ham, pratet med ham, ignorerte meg totalt og sa til ham så jeg hørte det: Hu der lar deg vel ikke danse engang, og sendte meg korte og sure blikk. Hu var helt vill 😅

Anonymkode: e53ae...05f

Herlighet, hva skal man i det hele tatt gjøre i møte med folk som dette? 😅

Anonymkode: d95f4...f64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Turn on, faktisk. Jeg vet at dette er en attraktiv nok mann for andre damer. Han har ressurser til å ta seg av en familie og barn. Sånn er biologien😆

Anonymkode: 3f9c8...488

Jeg har ingen tiltro til en random dame sin dømmekraft, så denne effekten er ikke-eksisterende hos meg. Du ser nå hva slags problemer damer har med mennene sine, ikke bare her inne, men i virkeligheten og.

Jeg anser han heller ikke som trygg, for jeg vet da hva menn er i stand til når de tror at ingen "følger med". Så nei, den vurderingen må jeg ta basert på hvordan de oppfører seg.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har som sagt ikke planer om å være utro. Bare nysgjerrig på om dette er noe dere ser etter når dere møter en mann i en ikke nødvendigvis flørtende situasjon, om du forstår. Og om en ring er noe som kan få deg til å miste helt interessen...

Som mann må jeg si at jeg aldri tenker over om dama jeg snakker med er opptatt eller hvilke ringer hun har på seg.

Anonymkode: 4a5a7...e86

Hvorfor er du interessert i vite om de finner deg interessante? Det burde være helt likegyldig. Kan forøvrig meddele at jeg aldri ser etter ring, men kanskje det er fordi jeg er ung og veldig få menn på min alder er gifte. Det faller meg ikke inn.

Det skal i utgangspunktet ekstremt mye til før jeg tenker at jeg random mann overhodet finnes interessant. Det skjer kanskje én gang i året, og da må jeg føre en eller flere samtaler med dem før det vekkes et snev av interesse. Jeg tror ikke damer går rundt og blir "interessert" over ei lav sko, med mindre de er sulteforet på kjærleik.

Anonymkode: 02f05...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har ingen tiltro til en random dame sin dømmekraft, så denne effekten er ikke-eksisterende hos meg. Du ser nå hva slags problemer damer har med mennene sine, ikke bare her inne, men i virkeligheten og.

Jeg anser han heller ikke som trygg, for jeg vet da hva menn er i stand til når de tror at ingen "følger med". Så nei, den vurderingen må jeg ta basert på hvordan de oppfører seg.

Hvorfor er du interessert i vite om de finner deg interessante? Det burde være helt likegyldig. Kan forøvrig meddele at jeg aldri ser etter ring, men kanskje det er fordi jeg er ung og veldig få menn på min alder er gifte. Det faller meg ikke inn.

Det skal i utgangspunktet ekstremt mye til før jeg tenker at jeg random mann overhodet finnes interessant. Det skjer kanskje én gang i året, og da må jeg føre en eller flere samtaler med dem før det vekkes et snev av interesse. Jeg tror ikke damer går rundt og blir "interessert" over ei lav sko, med mindre de er sulteforet på kjærleik.

Anonymkode: 02f05...6c0

TS vil vel kanskje sjekke om han er tiltrekkende for damer men forstår ikke at han er det, selv om han ikke blir flørtet med av de damene som har høy moral. 

Men om det er noe trøst for TS så er det sikkert masse damer der ute med lav moral som ikke bryr seg. 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Det er da ikke akkurat vanskelig å merke forskjell på kvinner som har lyst på sex og de som bare vil prate

Anonymkode: 085b3...2bf

Det er ikke alle menn som klarer å forstå dette....

Så jeg smiler ikke til en mann, med mindre jeg skjønner at han skjønner, at jeg er ikke interessert i han på den måten. Ute på byen er jeg veldig bevisst på dette. Er ikke alltid det hjelper, men stort sett heldigvis. 

Husker en gang jeg var på byen med ei venninne. Vi satt rundt bordet. Så kom det et vennepar som er samboere. Husker han strøk meg på armen i det han gikk bak ryggen min. Jeg sa ingenting, men jeg likte det ikke.

Endret av Irak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her må jeg rette deg!

Er hun 32+ og du er innafor det hun anser å være innen rekkevidde for parforhold så er det turnoff. Da er du utilgjengelig.

 

Derimot er hun ung og kun har lyst å knulle da driter hun i om du er gift. Samme gjelder litt eldre damer også om du er mye bedre enn dem. Da tar dem det de får.

Anonymkode: 1a425...d94

Sagt av en mann som tror de fleste er horer. Dette stemmer ikke. Damer skygger banen når det gjelder opptatte menn. Dette fordi vi har et moralsk ansvar for våre medsøstre, og deres barn. 

Anonymkode: 2cd2a...aa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalt turn-off. 

Vil ikke være med på å ødelegge en annens familie! 

Anonymkode: a30a8...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Sagt av en mann som tror de fleste er horer. Dette stemmer ikke. Damer skygger banen når det gjelder opptatte menn. Dette fordi vi har et moralsk ansvar for våre medsøstre, og deres barn. 

Anonymkode: 2cd2a...aa8

Gjør de? Når jeg ser i tråder om utroskap her, så virker det som få kvinner har dårlig samvittighet for å ligge med opptatte menn, mange skryter til og med av det 

Anonymkode: 085b3...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel ikke noe med «turn-on» eller «turn-off» å gjøre. Det er som et stempel i panna med «ikke aktuell»

Anonymkode: 8334f...c3f

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det for slags idiotisk spørsmål?

Jeg er selv gift (men mannen og jeg bruker ikke giftering, haha!), så jeg er ikke på søken etter en partner, hverken for kvelden eller for livet, men OM jeg var det så hadde jeg jo såklart styrt unna folk med giftering. Og ja, det kan hende disse damene finner deg tiltrekkende ved første øyekast, og da blir det jo litt skuffende når de ser du er opptatt.

Anonymkode: 175b0...526

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare skrudde damer som tar opp kampen om en gift mann med hans kone

Er ikke snakk om noen kamp, bae et lite eventyr der og da ........ Våkn opp !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo for mange hundre prosent uaktuelt med en gift mann.

Og så har du de som ikke nødvendigvis tenker det er hundretusen prosent uaktuelt, men de tenker at jaja, han var gift, da har jo ikke jeg kjangs/da har jeg feiltolket her/hatt for høye forhåpninger. Det er for mange et symbol på at du ikke er noe som helst interessert i dem på den måten.

For at det berømte "giftering på byn"-trikset skal funke, så tror jeg det er viktig at mannen er litt flørtende. Han må åpne døra. 

Anonymkode: 4efc0...eb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Gjør de? Når jeg ser i tråder om utroskap her, så virker det som få kvinner har dårlig samvittighet for å ligge med opptatte menn, mange skryter til og med av det 

Anonymkode: 085b3...2bf

Må være ekstra lavmål her inne da. Dette er ikke holdningen blant kvinner her. Men det finnes vel noen få unntak, men dette er det bare menn med giftering som ikke har den samme gifteringen lenge som biter på. Disse folka fortjener hverandre. De stjeler av hverandre i hytt og vær. Alle har unge med alle. Oss normale skygger banen. 

Anonymkode: 2cd2a...aa8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg gjør det at han er uaktuell som partner på alle måter. Har før hatt forhold til en gift mann. Men så skjønte jeg hvor slemt det er ovenfor kona og familien hans. Så aldri mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har lagt merke til at når jeg er ute på jobb og møter damer i passende alder at det ser ut som dere ser etter om jeg har giftering? Stemmer dette? 

Er det helt turnoff å møte en mann med ring? Jeg merker ofte at jeg kan få litt "kjemi" under møtene, men at den kjapt forsvinner så snart vi kommer nærme nok til at ringen vises...Ikke at jeg har planer om å være utro, jeg bare lurer litt på hvordan dere tenker :) 

Anonymkode: 4a5a7...e86

Det betyr at de er opptatt , det burde alle damer respektere og hvorfor bryr du deg om dette?

Anonymkode: 87257...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Turn on, faktisk. Jeg vet at dette er en attraktiv nok mann for andre damer. Han har ressurser til å ta seg av en familie og barn. Sånn er biologien😆

Anonymkode: 3f9c8...488

Det er da slett ikke sikkert han har. Kanskje betaler kona for det meste. Kanskje har de ingen barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...