AnonymBruker Skrevet 4. oktober #21 Del Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (19 timer siden): For evig (Chris Holsten) Idyll (Postgirobygget) Dans med mæ (Åge Aleksandersen) Min første kjærlighet (Jan Teigen) To hjerter og en sjel (CC Cowboys) Anonymkode: 41f5f...b61 Idyll er om en one night stand… Min første kjærlighet passer vel SÆRDELES dårlig for to godt voksne som gifter seg for annen gang!! 😂😂 Anonymkode: 5d20a...81b 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 4. oktober #22 Del Skrevet 4. oktober (endret) Fuck you gently - Tenatious D (på vei ut av kirka) Endret 4. oktober av ufiltrert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråle93 Skrevet 4. oktober #23 Del Skrevet 4. oktober the book of love av Peter Gabriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 4. oktober #24 Del Skrevet 4. oktober I'm not in love - 10cc, er jo en klassiker i bryllup : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #25 Del Skrevet 4. oktober Ikke fåkk med kjærligheten med Jon Olav Nilsen Anonymkode: 9f9d5...7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #26 Del Skrevet 4. oktober Gressholmen - Kristian Kristensen Anonymkode: 50c39...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #27 Del Skrevet 4. oktober Perfect day, Lou Reed. Anonymkode: 85eea...131 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PennyC Skrevet 4. oktober #28 Del Skrevet 4. oktober (endret) redigert Endret 4. oktober av PennyC id Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #29 Del Skrevet 5. oktober Vi skal ha norsk tekst, som jeg skrev i hovedinnlegget. Min første kjærlighet passer ikke veldig godt, nei. Anonymkode: 2f037...836 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #30 Del Skrevet 7. oktober "Make you feel my love" av Bob Dylan oversatt "Fordi jeg elsker deg" Astrid S Cezinando cover "Vi er perfekte men verden er ikke det" Hvitmalt gjerde "Vil du holde min hånd" eller "et kyss til" Kurt Nilsen "du sa" Razika "Gutten i dongerijakke" Anonymkode: 9ddc3...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober #31 Del Skrevet 8. oktober AnonymBruker skrev (På 5.10.2024 den 12.31): Vi skal ha norsk tekst, som jeg skrev i hovedinnlegget. Min første kjærlighet passer ikke veldig godt, nei. Anonymkode: 2f037...836 «Nyforelsket 70 år» med Inger-Lise Rypdal da…. Anonymkode: 41f5f...b61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroline.s Skrevet 20. oktober #32 Del Skrevet 20. oktober Jeg leker med tanken på å ha «Morgenstemning» med Grieg som inngangsmarsj hvis jeg en gang opplever å bli gift🤩 Mektig, kult, annerledes og gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #33 Del Skrevet 20. oktober Månestråle93 skrev (På 4.10.2024 den 14.27): the book of love av Peter Gabriel Av Stephin Merritt (The Magnetic Fields). Gabriel har bare covret sangen. Anonymkode: 711e7...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #34 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (På 2.10.2024 den 16.56): "Visa från Utanmyra", instrumental. Anonymkode: 59599...322 Nei. Den handler om svik og overgrep. Passer ikke, i likhet med «Sommernatt ved fjorden», som mange ønsker seg i bryllup. Den handler om utrosex. Vakre melodier, men kjenner man tekstene blir det helt feil. Anonymkode: 2049a...1c8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 3. november #35 Del Skrevet 3. november Ka e ord av Stavangerkamerarene. Den er fin. Vet ikke om den passer helt i bryllup, men nydelig tekst, og passer godt på den dialekten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 3. november #36 Del Skrevet 3. november ufiltrert skrev (På 4.10.2024 den 14.22): Fuck you gently - Tenatious D (på vei ut av kirka) Må lenger på landet med den om den skulle provosere🙄.....les TS sitt innlegg. De skal ha humanistisk vielse TS : Marry you av Bruno Mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #37 Del Skrevet 3. november Har ikke seremonilederen forslag da? Jeg er seremonileder og har laget en Spotifyliste med passende inn/ utmarsjer til de jeg vier hvis de er usikre. Anonymkode: 4642d...661 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #38 Del Skrevet 3. november Stor sjanse for at det blir uverdig Anonymkode: e3d2e...846 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beloved Skrevet 4. november #39 Del Skrevet 4. november Hellbillies - Den finast eg veit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #40 Del Skrevet 4. november Noen som ikke er foreslått enda: Crescendo i gågata av Lillebjørn Nilsen Mi pia din gutt av Ola Bremnes Mitt hjerte er ditt, oversatt av Alf Prøysen Anonymkode: 12e7c...636 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå