Gå til innhold

Stillingen 69

Fremhevede innlegg

Gjest marthepia
Skrevet

Hvordan ligger dere når dere har 69? Jenta på toppen regner jeg med..Men gjør dere det fra siden også? Kanskje ikke så dumt.. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

jeg synes det er stress og kav, mister fokus og hele bøtteballetten som er nevnt tidligere i tråden.

Skrevet

Har aldri skjønt meg på folk som må konsentrere seg og tenke så jævla mye under sex.

For meg er sex lidenskap, emosjoner og instinkt. Klarer fint å ha en kukk i munnen mens jeg blir slikket.

Grei avveksling.

Skrevet
Skjønner at du mener det, men får dere begge orgasme ved 69? Eller ofrer han sin orgasme for at du skal få din?

Mitt mål er ikke ene og alene orgasme under sex. Uansett ikke noe i veien for at begge kan komme etterpå?

Skrevet
Hvordan ligger dere når dere har 69? Jenta på toppen regner jeg med..Men gjør dere det fra siden også? Kanskje ikke så dumt.. :)

Vi bytter på. Ikke noe i veien for at han er på topp, står jo på knærne.

Skrevet

Synes det er godt, men takler ikke helt det at han teoretisk kan se i rompa på meg.

Finnes jo andre ting man kan gjøre for å tilfredsstille hverandre samtidig...

Gjest Markus i Oslo
Skrevet

Er ikke den stillingen jeg har vært mest med på, men den funker fint når vi ligger på siden. Bortsett fra at det blir enda svettere når hun presser bena sammen.

:sjenert:

Gjest -eline-
Skrevet

Love it! Ingenting som kan få meg til å komme så sterkt som en skikkelig 69, ekstra godt når vi kommer samtidig :sjarmor:

Gjest Mamma Mø
Skrevet

Han elsker det, men jeg synes det er masete.

Jeg liker både å gi oralsex, og å få det. Men ikke samtidig, da blir begge deler litt halvhjertet. Men siden han liker det, gjør vi det av og til som en del av forspillet.

Men er umulig å komme på den måten, ikke minst fordi (som noen av dere over har påpekt) han har nesa sånn fem cm fra rumpa... iiik, klarer ikke å slappe av da nei :tristbla:

Skrevet
Har aldri skjønt meg på folk som må konsentrere seg og tenke så jævla mye under sex.

For meg er sex lidenskap, emosjoner og instinkt. Klarer fint å ha en kukk i munnen mens jeg blir slikket.

Grei avveksling.

Poenget her er vel at hvis formålet med 69 er orgasme, så blir det helt feil. Men som opphissende del av forspillet. ja.

Jeg tror de aller fleste må konse litt på sin egen orgasme for å komme "over kanten", altså være litt egoistisk. Orgamen kommer ikke bare rekende av seg sjøl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...