Gjest marthepia Skrevet 23. februar 2006 #1 Skrevet 23. februar 2006 Jeg har bare prøvd 69 en gang. Det var helt greit, men ikke supert. Det jeg synes var negativt med det er at (iallefall jeg) jeg får ikke til å nyte det fult ut når han holder på med meg. For da må jeg konsetrere meg om å suge han så han får det godt. Men det er ei helt grei stilling dersom man vil ha forandring Mange som gjør 69? Får dere ærlig talt til å nyte det fult ut? Forresten..hehe... Noen som har noen forslag til stillinger? Arti å prøve noe nytt
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #2 Skrevet 23. februar 2006 Nei må nok si meg enig med deg. Jeg får litt problemer med konsentrasjonen.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #3 Skrevet 23. februar 2006 Dårlig. Vanskelig å konse om sin egen nytelse når man skal gi den andre nytelse. Mye bedre å gi partneren full "behandling" først, og etterpå få det samme.
Gjest Gitte Skrevet 23. februar 2006 #5 Skrevet 23. februar 2006 Liker den ikke. Jeg må konse om enten å gi, eller få.
Polluela Skrevet 23. februar 2006 #6 Skrevet 23. februar 2006 Enig. Dessuten føler jeg nesten at jeg har nesa hans i rompa noen ganger, og det tar iallfall konsentrasjonen bort.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #7 Skrevet 23. februar 2006 Huff Nei! 69 er masete og den har jeg ingenting igjen for å bruke.
~MALIN~ Skrevet 24. februar 2006 #8 Skrevet 24. februar 2006 :klø: Vi bruker 69 masse vi, og liker den veldig godt :-D ! Kanskje det er en treningssak...
Ginen Skrevet 24. februar 2006 #9 Skrevet 24. februar 2006 Syns det bare er masete jeg også. Eller knåvete som det kalles hvor jeg kommer fra...... Men selve tanken tenner meg, så burde kanskje trene litt?
Gjest gjest1 Skrevet 24. februar 2006 #10 Skrevet 24. februar 2006 Samme for meg om det er stress, det er jo kjempedigg :D
Miss Marple Skrevet 24. februar 2006 #11 Skrevet 24. februar 2006 Føyer meg i rekken av de ovenfor som synes det er litt mas å både gi og ta i mot samtidig. Men har således bare vært forsøkt en gang da.
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #12 Skrevet 24. februar 2006 Det tenner meg å gi og det tenner meg å få. Samtidig blir dette da bare enda bedre!
Gjest gjest1 Skrevet 24. februar 2006 #13 Skrevet 24. februar 2006 Ettersom jeg må fokusere på min egen orgasme for i det hele tatt få en, så funker det dårlig å være oppslukt i å gi ham nytelse samtidig.
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #14 Skrevet 24. februar 2006 Prøv og onaner deg selv til orgasme mens du runker han til orgasme med den andre hånda. Tror nok du da vil slite litt med både din egen og hans orgasme. Det blir det samme med 69ern.
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #15 Skrevet 24. februar 2006 Samme for meg om det er stress, det er jo kjempedigg :D ← Skjønner at du mener det, men får dere begge orgasme ved 69? Eller ofrer han sin orgasme for at du skal få din?
Gjest 2324 Skrevet 24. februar 2006 #16 Skrevet 24. februar 2006 Synes den er kos jeg. Bruker den ikke så ofte, men en gang i blandt. Det er klart at den er litt mer stress enn "vanlig" one on one, men jeg har ingen problemer med å komme i den stillingen.
Våken Skrevet 24. februar 2006 #17 Skrevet 24. februar 2006 Synes det er digg, jeg. men er nødt til å ligge konfortabelt, på sden f.eks. det er jo litt vanskelig å konse, jeg er kanskje litt ego, men det vanskligste for meg er å konse om å gi han nytelse...
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #18 Skrevet 24. februar 2006 Prøv og onaner deg selv til orgasme mens du runker han til orgasme med den andre hånda. Tror nok du da vil slite litt med både din egen og hans orgasme. Det blir det samme med 69ern. ← Trist hvis det eneste som er godt med sexen er orgasmen. De gangene vi kjører 69 ender det med at hun må gi opp til slutt og henfalle seg til sine lyster og la orgasmen komme. Etterpå hjelper hun meg videre. Uansett har jeg hatt det mye bedre mens det har pågått, enn når bare en av oss utfører oralsex på den andre. Ikke minst liker jeg å se en ekstra kåt jente utføre oralsex på meg. Og ditto for henne.
Gjest Wertha Skrevet 24. februar 2006 #19 Skrevet 24. februar 2006 Joda, 69 kan være opphissende og en fin kosing som en del av forspillet, men egner seg ikke for begge samtidig når man begynner å få trangen til orgasme. Da må man knulle, eller at den ene oralt konsentrerer seg 100% på den andres orgasme.
Gjest gjest1 Skrevet 24. februar 2006 #20 Skrevet 24. februar 2006 Skjønner at du mener det, men får dere begge orgasme ved 69? Eller ofrer han sin orgasme for at du skal få din? ← Det er mer oppvarming for oss.. jeg kommer og så bytter vi over til en penetrerings-stilling :---) jeg må jo innrømme det var litt pes og jeg ofte stoppet opp for å greie å konsentrere meg om meg selv, men kom fort inn i det igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå