AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #1 Skrevet 1. oktober 2024 Hei. Jeg spiller håndball på et lag J17. Nå har det seg slik at 3 jenter på laget har begynt å røyke, selv om de sier de satser på håndball. Vi har vært et nokså seriøst og godt lag og jeg som lagvenninne synes dette er krise! De har blant annet sagt at det ikke går utover håndballen fordi de ikke røyker mye og de sier at Grini og Hundvin og mange andre håndballspillere røykte på landslaget før. Det vet jeg ingenting om, men er i tvil om jeg bør gi beskjed til trenerne som bruker mye tid på oss, eller om jeg skal drite i det… Anonymkode: a4e7c...5f8
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #2 Skrevet 1. oktober 2024 Det synes jeg du faktisk skal gjøre. Vi vet mye mer om hvor skadelig røyk er i dag enn for 20 år siden når de nevnte var aktive. Vis de bilder av hvordan en lunge ser ut etter årevis med røyking, eller lyden av pusten til en som har fått Kols. Da er det ikke like sexy lenger å stå der med kreftpinnen. Ble nesten litt rørt av å lese innlegget ditt. Snart 30 år siden jeg selv var 17 år, jeg var ikke like ansvarsbevisst og smart som deg. Vær stolt av deg selv unge kvinne, fortsett med idrett ❤️ Anonymkode: 1dbf0...88b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå