AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #1 Del Skrevet 1. oktober 2024 Jeg har mye overflødig hud over øyelokkene og brynene henger ganske mye. Ser alltid sur og streng ut. Har en sinnarynke som alltid vises også som jeg vil ta. Er redd for å ende opp med å se skummelt kunstig ut. Anonymkode: 387f2...c77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #2 Del Skrevet 1. oktober 2024 Ikke gjør det, ser veldig dumt ut. Vurder kirurgi i stedet. Anonymkode: 00e2c...be7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #3 Del Skrevet 1. oktober 2024 Gå innom en salong og hør med de. Anonymkode: 3506d...105 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #4 Del Skrevet 1. oktober 2024 Jeg har hørt at botox i sinnarynken kan risikere at øyebynsområdet blir tyngre, og at man da bør unngå det om man han slike øyer.. Jeg har vurdert tanken selv, men la det fra meg etter jeg hørte det. Vet ikke om det stemmer, så håper andre her kan bekrefte eller avkrefte? Anonymkode: 76e37...411 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #5 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg har hørt at botox i sinnarynken kan risikere at øyebynsområdet blir tyngre, og at man da bør unngå det om man han slike øyer.. Jeg har vurdert tanken selv, men la det fra meg etter jeg hørte det. Vet ikke om det stemmer, så håper andre her kan bekrefte eller avkrefte? Anonymkode: 76e37...411 På meg har det vært motsatt, med bryn i været! De kan senkes igjen med et par stikk. Var hos en annen behandler som tok litt for mye for etterjustering og da klappet det sammen, gitt…såpass at øyevippene mine omtrent forsvant inne i øyelokkene. Anonymkode: efe58...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #6 Del Skrevet 1. oktober 2024 Jeg tar sinnarynke, og øynene. Det blir tatt ved siden av øynene for et mer "våkent" blikk. Veldig fornøyd. Anonymkode: fb69a...e0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #7 Del Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 13.11): Jeg tar sinnarynke, og øynene. Det blir tatt ved siden av øynene for et mer "våkent" blikk. Veldig fornøyd. Anonymkode: fb69a...e0a Kan du fortelle mer om dette? Er akkurat den effekten jeg har lyst til å oppnå. Skal ta Botox om et par uker. Stikkes det ved siden av øynene eller bryna? Har folk rundt deg lagt merke til det? Anonymkode: fe668...be1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #8 Del Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 12.31): Jeg har hørt at botox i sinnarynken kan risikere at øyebynsområdet blir tyngre, og at man da bør unngå det om man han slike øyer.. Jeg har vurdert tanken selv, men la det fra meg etter jeg hørte det. Vet ikke om det stemmer, så håper andre her kan bekrefte eller avkrefte? Anonymkode: 76e37...411 Da settes botox feil, settes den riktig får jeg et lite løft men bare innerst. Skal man få løft ytterst må det settes i nærheten av halen i brynet. Jeg har lyst å prøve men tør ikke. Har sett at man også kan sette i tinningen for å få et løft. Anonymkode: d9cd3...e9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #9 Del Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan du fortelle mer om dette? Er akkurat den effekten jeg har lyst til å oppnå. Skal ta Botox om et par uker. Stikkes det ved siden av øynene eller bryna? Har folk rundt deg lagt merke til det? Anonymkode: fe668...be1 Stikket ved siden av øynene, klarer ikke å beskrive bedre, noe ved bryn, men tipper det er sinnarynken. Dette vet jo behandler, og jeg har ikke spurt så inngående. Ikke fått kommentarer, for det er ikke sånn at ansiktet er helt stivt og uten mimikk. Kråketærne rundt øynene er der fortsatt, og det skal de få lov til. Kan selvfølgelig ikke vite hva folk tenker, og det er mulig det bare er i mitt hodet det ser naturlig ut 🤷♀️ Anonymkode: fb69a...e0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #10 Del Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 11.42): Jeg har mye overflødig hud over øyelokkene og brynene henger ganske mye. Ser alltid sur og streng ut. Har en sinnarynke som alltid vises også som jeg vil ta. Er redd for å ende opp med å se skummelt kunstig ut. Anonymkode: 387f2...c77 Trenger ikke botox, hørt om face yoga ? jeg tar fingrene og drar øynene oppover og utover mot pannen, det fungerer og er helt gratis , du kan også massere bort sinnarynken, bare ta krem eller olje og glatt ut rynkene med fingrene, gjentas hver dag til der er borte. Anonymkode: 88571...79c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #11 Del Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 12.31): Jeg har hørt at botox i sinnarynken kan risikere at øyebynsområdet blir tyngre, og at man da bør unngå det om man han slike øyer.. Jeg har vurdert tanken selv, men la det fra meg etter jeg hørte det. Vet ikke om det stemmer, så håper andre her kan bekrefte eller avkrefte? Anonymkode: 76e37...411 Nei. Da må du lese litt på hvordan muskler fungerer. Mange muskler i ansiktet sin jobb er å dra ned, ikke opp. Setter du i sinnarynke og under brynet vil dette gi et løft, ikke dra ned. Setter man i pannen risikerer man å få lavere bryn. Jeg har tatt litt botox de siste årene, TS, og får alt for lave bryn av å sette i pannen. Vi har prøvd å gå helt opp i hårfestet og sette halv dose, men jeg opplever likevel at det blir for tungt. Setter fortsatt i smilerynkene og sinnarynken, det blir bra, men rynkene i panna må jeg bare leve med 😊 snakk med behandleren din. Anonymkode: f713a...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå