Frøkenanne Skrevet 1. oktober 2024 #1 Del Skrevet 1. oktober 2024 Jeg bestilte 4 varer hos Zara Online og beholdt kun et par ballerinasko og returnerte derfor 3 varer via posten. Sent i går kveld fikk jeg bekreftelse på retur fra Zara men kun 2 varer var registrert! De hadde ikke registrert vesten jeg returnerte. Så nå er jeg kjempestressa for at jeg må betale for en vare jeg ikke har beholdt. I tillegg er Zara nærmest umulig å kontakte, og jeg har kun sendt dem en melding på messenger på engelsk og forklart hva som har skjedd men ikke fått noe svar. Har noen andre opplevd lignende og er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Varene er betalt med Klarna så nå har jeg en faktura på over 800kr som egentlig skal være på 399kr+ frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå