Gå til innhold

Returproblemer Zara


Frøkenanne

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte 4 varer hos Zara Online og beholdt kun et par ballerinasko og returnerte derfor 3 varer via posten. Sent i går kveld fikk jeg bekreftelse på retur fra Zara men kun 2 varer var registrert! De hadde ikke registrert vesten jeg returnerte. Så nå er jeg kjempestressa for at jeg må betale for en vare jeg ikke har beholdt.
 

I tillegg er Zara nærmest umulig å kontakte, og jeg har kun sendt dem en melding på messenger på engelsk og forklart hva som har skjedd men ikke fått noe svar. Har noen andre opplevd lignende og er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Varene er betalt med Klarna så nå har jeg en faktura på over 800kr som egentlig skal være på 399kr+ frakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...