Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #1 Skrevet 23. februar 2006 Uannsett hva jeg gjør med hår, sminke, klær osv. så blir jeg ikke fornøyd. Føler meg kjedelig, og som en "grå mus". Kan vel ikke si at selvtillitten blir på topp av det akkurat.. Hva gjør dere for å føle dere freshe og fine?
Gjest GreenSky Skrevet 23. februar 2006 #2 Skrevet 23. februar 2006 (endret) Ta en tur innom en frisørsalong og be om en frisyre som passer deg. Stikk innom f.eks body shop og spør hva som passer deg av sminke. Stikk innom et parfymeri og hør hva de har å anbefale av produkter. Kjøp deg en kul neglelakk. Smink deg mens du hører på Roxette - she got the look. (sminkesangen min ) Endret 23. februar 2006 av GrønnSky
Gjest Binna Skrevet 24. februar 2006 #3 Skrevet 24. februar 2006 En hårklipp og/ eller litt annerledes farge på håret hjelper. Et nytt klesplagg eller smykke. I tillegg til litt solpudder, rouge og highlighter (det som redder dagen min i hvertfall).
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #4 Skrevet 24. februar 2006 Hva med å bestille deg en "bli ny dag"? Det finnes slike tilbud mange steder i landet og de bruker da en hel dag på å å gi deg en "oppfiksing" både når det gjelder hår og sminke og klesstil.. Selvbruning kan også gi en skikkelig opptur.. Og trening.. Jeg føler meg myyye slakere når jeg har jogget.. (selv om jeg selvfølgelig ikke har blitt det)
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 24. februar 2006 #5 Skrevet 24. februar 2006 Putt litt farge på deg! I ansiktet og i klärne dine. Antagligvis er du redd for å bli for synlig. get over it!
Lavendula Skrevet 24. februar 2006 #6 Skrevet 24. februar 2006 * Ta solarium! Med litt friskere farge føler du deg fort bedre. * Nye fargetoner i håret eller striper * Ikke vær redd for å pynte deg litt. Kjøp lebestifter eller gloss med mer farger!
Saga Skrevet 24. februar 2006 #7 Skrevet 24. februar 2006 Frisørtime (selv om det kun er stuss) Solarium Manikyr Lipgloss Ikke gå som en slask på butikken heller. Skjerf rundt halsen synes jeg er så fint nå. De rette skoene og jakken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå