Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uannsett hva jeg gjør med hår, sminke, klær osv. så blir jeg ikke fornøyd. Føler meg kjedelig, og som en "grå mus". Kan vel ikke si at selvtillitten blir på topp av det akkurat.. Hva gjør dere for å føle dere freshe og fine?

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet (endret)

Ta en tur innom en frisørsalong og be om en frisyre som passer deg. Stikk innom f.eks body shop og spør hva som passer deg av sminke. Stikk innom et parfymeri og hør hva de har å anbefale av produkter. Kjøp deg en kul neglelakk.

Smink deg mens du hører på Roxette - she got the look. (sminkesangen min :ler: )

Endret av GrønnSky
Skrevet

En hårklipp og/ eller litt annerledes farge på håret hjelper. Et nytt klesplagg eller smykke. I tillegg til litt solpudder, rouge og highlighter (det som redder dagen min i hvertfall).

Skrevet

Hva med å bestille deg en "bli ny dag"? Det finnes slike tilbud mange steder i landet og de bruker da en hel dag på å å gi deg en "oppfiksing" både når det gjelder hår og sminke og klesstil..

Selvbruning kan også gi en skikkelig opptur.. Og trening.. Jeg føler meg myyye slakere når jeg har jogget.. (selv om jeg selvfølgelig ikke har blitt det)

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Putt litt farge på deg! I ansiktet og i klärne dine. Antagligvis er du redd for å bli for synlig. get over it!

Skrevet

* Ta solarium! Med litt friskere farge føler du deg fort bedre.

* Nye fargetoner i håret eller striper

* Ikke vær redd for å pynte deg litt. Kjøp lebestifter eller gloss med mer farger!

Skrevet

Frisørtime (selv om det kun er stuss)

Solarium

Manikyr

Lipgloss

Ikke gå som en slask på butikken heller.

Skjerf rundt halsen synes jeg er så fint nå.

De rette skoene og jakken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...