Gå til innhold

Syns det er vanskelig å ta opp fag i voksen alder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver å tar opp lesefag, og syns det er kjipt og demotiverende fordi jeg gjør det alene, som privatist. Jeg har ingen jeg kan diskutere med, eller spørre. Jeg skulle ha hatt noen å snakke det høyt til, for å øve osv. Det er fag som samfunnskunnskap etc. Jeg føler ikke kjæresten min er så mye til hjelp heller. Han sier jeg kan øve høyt til han, men blir bare sur av det fordi han er ikke så mye til hjelp. Trenger noen som kan veilede meg litt og hjelpe meg når jeg ikke vet hva jeg skal si... er så frustrert. er 28 år

Anonymkode: b34db...669

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du bor i en studentby kan du annonsere etter privatlærer. Noen timer kan være til god nytte.

Jeg endte opp med å ta de kjedeligste fagene som privatist på privatskole. Klarte ikke motivere meg på egen hånd!

Anonymkode: e1552...4e5

Skrevet

Er i samme situasjon, op. Hvis du er fra Oslo, kan vi eventuelt øve til eksamen sammen? Jeg tar opp historie, samfunnskunnskap og naturfag denne høsten.

Anonymkode: 03f79...203

Skrevet

Hvor bor du? Jeg tar opp norsk og samfunnskunnskap (etter jul) og er ferdig til våren. 

Anonymkode: 55395...c7f

Skrevet

Jeg underviser på privatistskole. Og har elever på godt over 40. 

Jeg tenker det absolutt kan være lurt å spandere på seg undervisning for å få strukturert faget, samt å få snakket med andre som tar faget. 

Anonymkode: d3379...c42

Skrevet

Tar også nettstudier , men høye utdannelse , lagde enn Facebook gruppe for de som går på samme fagskole.

og så, er du sikker på at du må ta opp fag? Noen studier kan du komme inn på ved ulike kriterier som realkompetanse

Anonymkode: cea28...af6

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 14.28):

Er i samme situasjon, op. Hvis du er fra Oslo, kan vi eventuelt øve til eksamen sammen? Jeg tar opp historie, samfunnskunnskap og naturfag denne høsten.

Anonymkode: 03f79...203

Jeg er også fra Oslo! Er du dame, mann? Jeg har muntlig eksamen i sosiologi, hva med deg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.10.2024 den 16.02):

Jeg underviser på privatistskole. Og har elever på godt over 40. 

Jeg tenker det absolutt kan være lurt å spandere på seg undervisning for å få strukturert faget, samt å få snakket med andre som tar faget. 

Anonymkode: d3379...c42

Hvor kan jeg få undervisning? Har ikke råd til å betale for et fag som koster flere tusen kr. Underviser du privat og?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...