challi Skrevet 1. oktober 2024 #1 Del Skrevet 1. oktober 2024 Har fått helt vanvittig tørr hud i ansiktet de siste dagene. Smører med fuktserum (cosrx snail mucin) og fet fuktighetskrem, men det hjelper ikke. Mistenker det er overgang til ny sesong som gjør det. Noen som har tips til gode produkter for fukt? Har vurdert Dr ceuracle vegan kombucha tea essence, men usikker på om det er verdt det. Har ikke lyst til å fylle opp skuffene med enda flere produkter jeg ikke får brukt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #2 Del Skrevet 1. oktober 2024 Veldig fornøyd med Exuviance overnight transformation complex, den gir veldig fin fukt til huden min. Anonymkode: 0338d...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 1. oktober 2024 #3 Del Skrevet 1. oktober 2024 Ettersom fet krem ikke hjelper, mistenker jeg at huden din er dehydrert/fuktfattig - noe som ikke er uvanlig når årstidene skifter. Jeg har hatt dehydrert hud i mange år, og forsøkt mange ulike produkter, men det som gjorde susen for min del, og kurerte fuktfattigheten, var The Ordinary Amino Acids + B5. Påførte det på lett fuktig hud morgen og/eller kveld etter behov, og etterfulgte med fukt (og solkrem på dagtid). Du kan fint bruke snegleserum etter Amino Acids og avslutte med krem for å forsegle fukten i huden. Husk også å få nok fuktighet innenfra ved å drikke nok vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #4 Del Skrevet 1. oktober 2024 Jeg smører huden med bepanthen før jeg legger meg. Den er ordentlig fet og gir meg veldig glatt og fin hud over natta om jeg er veldig tørr. Dagen etter smører jeg meg med solkrem i oljeform, samt med et hualoronsyreserum og decuban face cream. Har jeg tørre psrti smører jeg de med decucal lip and dry spot balm Anonymkode: 1e69c...633 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #5 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg smører huden med bepanthen før jeg legger meg. Den er ordentlig fet og gir meg veldig glatt og fin hud over natta om jeg er veldig tørr. Dagen etter smører jeg meg med solkrem i oljeform, samt med et hualoronsyreserum og decuban face cream. Har jeg tørre psrti smører jeg de med decucal lip and dry spot balm Anonymkode: 1e69c...633 Får du ikke veldig uren hud av bepanthen? Anonymkode: 0338d...72d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challi Skrevet 1. oktober 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Veldig fornøyd med Exuviance overnight transformation complex, den gir veldig fin fukt til huden min. Anonymkode: 0338d...72d Takk for tips, skal sjekke denne neste gang jeg er på kicks. Er dog usikker på om det holder med en fuktighetskrem, tror jeg må ha sterkere skyts for å få bukt med dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challi Skrevet 1. oktober 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg smører huden med bepanthen før jeg legger meg. Den er ordentlig fet og gir meg veldig glatt og fin hud over natta om jeg er veldig tørr. Dagen etter smører jeg meg med solkrem i oljeform, samt med et hualoronsyreserum og decuban face cream. Har jeg tørre psrti smører jeg de med decucal lip and dry spot balm Anonymkode: 1e69c...633 Oi, høres spennende ut. Er nesten usikker på om jeg tør å kjøre på med såpass fete kremer, bephanten har jeg brukt litt på leppene før jeg legger meg, men hele ansiktet er en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challi Skrevet 1. oktober 2024 Forfatter #8 Del Skrevet 1. oktober 2024 Roci skrev (1 time siden): Ettersom fet krem ikke hjelper, mistenker jeg at huden din er dehydrert/fuktfattig - noe som ikke er uvanlig når årstidene skifter. Jeg har hatt dehydrert hud i mange år, og forsøkt mange ulike produkter, men det som gjorde susen for min del, og kurerte fuktfattigheten, var The Ordinary Amino Acids + B5. Påførte det på lett fuktig hud morgen og/eller kveld etter behov, og etterfulgte med fukt (og solkrem på dagtid). Du kan fint bruke snegleserum etter Amino Acids og avslutte med krem for å forsegle fukten i huden. Husk også å få nok fuktighet innenfra ved å drikke nok vann Har faktisk kjøpt inn den lilla OH kremen jeg har sett du kjøper. Fornøyd med den så langt. Skal kjøpe TO amino igjen og se an om jeg trenger Kombucha essensen i tillegg. Har aldri pleid å bli så tørr som jeg er nå, flasser rundt nesen og ansiktet kjennes helt stivt! Vurderer også sterkt å kjøpe Biologique recerche masque Vernix, fikk en prøve og den var helt fantastisk. Prisen var ikke like god 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 1. oktober 2024 #9 Del Skrevet 1. oktober 2024 Sies det ikke at det er veldig sunt å drikke mye vann for å holde huden fuktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #10 Del Skrevet 1. oktober 2024 Hvordan du vasker og tørker deg kan også spille inn. Temperaturen på vannet bør ikke være for høy og du blr ofte ikke tørke deg helt før påføring av kremer da vannet fungerer litt som en svamp som hjelper huden å ta til seg fukt. Jeg fikk ihvertfall bedre resultat av å smøre meg med litt fuktig hud helt uten å bytte produkt. Anonymkode: 0496d...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 1. oktober 2024 #11 Del Skrevet 1. oktober 2024 challi skrev (2 timer siden): Har faktisk kjøpt inn den lilla OH kremen jeg har sett du kjøper. Fornøyd med den så langt. Skal kjøpe TO amino igjen og se an om jeg trenger Kombucha essensen i tillegg. Har aldri pleid å bli så tørr som jeg er nå, flasser rundt nesen og ansiktet kjennes helt stivt! Vurderer også sterkt å kjøpe Biologique recerche masque Vernix, fikk en prøve og den var helt fantastisk. Prisen var ikke like god 😕 Så gøy å høre at du liker kremen Får håpe at det hjelper med Amino Acids, den var i alle fall redningen for meg. Kan hende du også bør bruke en fetere krem enn OH-kremen om natten, evt. supplere med en ansiktsolje. TO har mange gode, hvis du vil holde budsjettet nede. Og som AB over her skriver, ikke vask ansiktet med for varmt vann, det tørker ut huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå