AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #1 Del Skrevet 1. oktober 2024 Jeg og typen har vært sammen i litt over 2 år, og bor sammen. Jeg føler ikke noe tiltrekning til han seksuelt. Blir ikke kåt av han, selv om han prøver. Tror heller ikke han blir sånn supertent av meg heller. Vi bare har sex for å ha sex. Men det er ingenting spesielt. Vi er begge 26. Jeg har følt på mye mer seksuell attraksjon med andre mer, og har nytt sexen mer siden jeg faktisk blir kåt og nyter det. Jeg kan ofte ha lyst til å ha sex, men det frister ikke med han.. Er veldig glad i kjæresten min, og vi har det supert sammen. Hva gjør man i slike situasjoner? Anonymkode: 292c4...ee8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #2 Del Skrevet 1. oktober 2024 Høres ut som dere er mer venner enn kjærester. Du må ta stilling til om du vil leve ett liv uten seksuell kjemi. Anonymkode: c43d1...17f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #3 Del Skrevet 1. oktober 2024 Å være kåt på hverandre, begjære hverandre, flørte og være intime er en vesentlig del av et romantisk forhold for min sin del. Det du beskriver høres mer ut som venner. Anonymkode: 54ae9...216 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #4 Del Skrevet 1. oktober 2024 Dette hørtes ikke bra ut, for min del er sex kjempeviktig. Snakk med han, dere må være enige. Ellers går dere videre hver for seg, dere er jo så unge. Ikke kast bort tiden, livet skjer bare en gang. Anonymkode: be486...f08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #5 Del Skrevet 1. oktober 2024 Som de andre sier. Dere har venne kjemi, ikke kjæreste kjemi. Med typen er vi konstant lysten på hverandre og når vi har sex er det dyrisk og ren lidenskap. I tillegg har vi bestevenn følelsen, kjærestefølelsen og kjenner på partnerskap❤️ Anonymkode: bbe84...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #6 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg og typen har vært sammen i litt over 2 år, og bor sammen. Jeg føler ikke noe tiltrekning til han seksuelt. Blir ikke kåt av han, selv om han prøver. Tror heller ikke han blir sånn supertent av meg heller. Vi bare har sex for å ha sex. Men det er ingenting spesielt. Vi er begge 26. Jeg har følt på mye mer seksuell attraksjon med andre mer, og har nytt sexen mer siden jeg faktisk blir kåt og nyter det. Jeg kan ofte ha lyst til å ha sex, men det frister ikke med han.. Er veldig glad i kjæresten min, og vi har det supert sammen. Hva gjør man i slike situasjoner? Anonymkode: 292c4...ee8 Hvorfor valgte dere da å bli kjærester? Vokste du eller dere begge opp i hjem der vennskap mellom menn og kvinner var uaktuelt? For det logiske når man møter noen man liker å være sammen med, men ikke er tiltrukket av, er å bli venner. Det er ikke et logisk valg å tenke (som dere trolig har tenkt) «ah, vi er av ulikt kjønn, vi må ha sex!» Dykk litt i det irrasjonelle her, ts. Og så tar dere samtalen om å bare være venner. Anonymkode: 19178...0c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #7 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som de andre sier. Dere har venne kjemi, ikke kjæreste kjemi. Med typen er vi konstant lysten på hverandre og når vi har sex er det dyrisk og ren lidenskap. I tillegg har vi bestevenn følelsen, kjærestefølelsen og kjenner på partnerskap❤️ Anonymkode: bbe84...860 Dere er heldige... Jeg har forsøkt å si til han at jeg føler vi kun er venner, men hjelper ikke så mye det.. Anonymkode: 292c4...ee8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #8 Del Skrevet 1. oktober 2024 Jeg hadde det slik i mitt forrige forhold. Vi hadde et supert vennskap, hadde det så fint og morsomt sammen, fant på mye gøy. Hadde mye samme interesser. Men det var ingen seksuell kjemi/spenning, vi hadde omtrent aldri sex heller. For meg ble det etterhvert et brytepunkt, og jeg valgte å gjøre det slutt. Kan av og til fortsatt savne han og forholdet vårt, fordi vi hadde det så fint. Men er glad jeg gjorde det slutt, fordi da møtte jeg min mann nå, som jeg har vært sammen med i 10 år. Helt annen seksuell kjemi, og lidenskap. Men med det fører også mere krangling for min del, mer følelser av skuffelse. Så min erfaring = mindre lidenskap, mindre konflikt. Mer lidenskap = mer konflikt, mer følelser på godt og vondt Jeg var også på din alder da jeg endte det, vi var også sammen i 2 år ☺️ Anonymkode: 33461...39c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #9 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dere er heldige... Jeg har forsøkt å si til han at jeg føler vi kun er venner, men hjelper ikke så mye det.. Anonymkode: 292c4...ee8 Hjelper ikke så mye? Hva holder du på med egentlig? Du må jo avslutte forholdet, slutt å utnytte andre på den måten du beskriver. Anonymkode: be486...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #10 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dere er heldige... Jeg har forsøkt å si til han at jeg føler vi kun er venner, men hjelper ikke så mye det.. Anonymkode: 292c4...ee8 Du må nok bare ta et valg. Jeg vil ha ALT i et forhold. Heller singel enn ikke kjenne på at jeg har funnet alt jeg søker i én partner ❤️ Anonymkode: bbe84...860 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #11 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor valgte dere da å bli kjærester? Vokste du eller dere begge opp i hjem der vennskap mellom menn og kvinner var uaktuelt? For det logiske når man møter noen man liker å være sammen med, men ikke er tiltrukket av, er å bli venner. Det er ikke et logisk valg å tenke (som dere trolig har tenkt) «ah, vi er av ulikt kjønn, vi må ha sex!» Dykk litt i det irrasjonelle her, ts. Og så tar dere samtalen om å bare være venner. Anonymkode: 19178...0c2 Hehe, morsom form for normalisering og hersketeknikk her altså Anonymkode: d6ee8...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #12 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): men det frister ikke med han Da skaffer du deg en ny mann. Dette går jo ikke i lengden. Anonymkode: 2064a...f30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #13 Del Skrevet 1. oktober 2024 Prøvd leketøy sammen? Anonymkode: 6f589...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå