AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #1 Skrevet 1. oktober 2024 Er allerede i gang med julegavehandling, og lurer på hva vi skal investere i til fireåringen når det gjelder prinsesse/slott/playmo/dukkehus-kategorien. Det finnes så mange ulike varianter, og ønsker å unngå å ha litt av alt. F.eks finnes det store tøydukker, små figurer, barbie osv. Hvilken str. på disse dukkene og tilhørende hus/slott har dere erfaring med at blir mest brukt til jente 4-7 år? Anonymkode: 7e7e9...cd0
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #2 Skrevet 1. oktober 2024 Min 11-åring bruker fremdeles det absolutt heslige barbiehuset hun arvet da hun var fire. ...mens playmo, sylvanian og et pent dukkehus i tre er helt ute for mange år siden. Anonymkode: 4fb6d...3e0
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #3 Skrevet 1. oktober 2024 Mine er små enda men leker mye med Sylvanian families, vet mange i den alderen leker med gabbys dollhouse Anonymkode: 5f871...b0e 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #4 Skrevet 1. oktober 2024 barbie er en stor hit for tiden med fireåringen her, hun fikk dukkehus i fireårsgave typ: Kjøp KidKraft Sparkle Mansion Dukkehus (jollyroom.no) Anonymkode: ec75a...b0e
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #5 Skrevet 1. oktober 2024 Min femåring har ingen interesse for barbiedukker, men leker mye med Babyborn dukka si. Vi har mye ekstrautstyr til denne, blant annet vogn, seng, stellebord, toalett, badekar og klær/sko/smokker. Gabbys dollhouse og LOL dukker er populært i denne aldersgruppen. Anonymkode: e94ef...f62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå