Gå til innhold

Bytte jobb innad i kommunen.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er fast ansatt i kommunen, og har en trygg inntekt jeg er avhengig av iom at jeg har hus og ansvar for tre barn/ungdommer. Nå er situasjonen på jobb uutholdelig. Jeg orker snart ikke mer, og det tegner ikke til bedring med det første.. Jeg bor i en liten kommune, og det er få jobber utlyst. Det er også uaktuelt å si opp en fast jobb og risikoen det er. Hadde det bare vært meg, hadde jeg gjort det uten å nøle, men med ansvaret for familien kan jeg ikke gjøre det. Faren deres og jeg er skilt for mange år siden, og han bor ikke i samme landsdel.. Nå er det så ille på jobb at sykmelding snart er neste. Legen har tatt det opp, men jeg ønsker det jo ikke. Jeg vet at jeg har mye å gi, og ønsker å jobbe! Har tenkt på å snakke med HR-ansvarlig, eller andre som kan være aktuelle, for å lufte muligheten for en flytting innad i kommunen en periode (f.eks et år). Jeg jobber nå 80% og kan gå opp i 100 for å eventuelt dekke et inntektstap. Trivselen betyr alt! Er det noen som har erfaring med slike problemstillinger og vet hvordan man evt går fram? 

Anonymkode: ce28d...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det som gjør situasjonen på jobb uutholdelig? Hvis du ikke har forsøkt å melde fra i avvikssystem, snakke med leder, HR, tillitsvalgt eller verneombud, ville jeg startet der. Velg den representanten som det er hensiktsmessig å snakke med. 

Anonymkode: f4064...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det må en sykemelding til for at de skal ha Plikt til å tilrettelegge?

Anonymkode: a0afd...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...