Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne dere vært sammen med en mann som ikke gidder å løpe? Jeg mener man burde løpe minst 3 ganger i uka for å holde seg i form. Behøver ikke melde seg på løp, selv om jeg personlig mener man burde gjøre det av og til for å få en boost.

Anonymkode: ce8b0...278

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, en mann må ikke løpe. Jeg trener 10-20 timer i uka, men jeg løper veldig sjelden. Jeg har alltid hatet det. Jeg sykler mye, svømmer, går turer i skog og fjell, trener og styrke og yoga. 

Anonymkode: 13964...07a

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Nei, tvert imot.

• Liker 34
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Absolutt! Jeg er sammen med en mann som ikke løper. Han trener styrke, men løper lite. Har ikke noe å si for meg hva en mann trener så lenge han er aktiv. 

Selv løper jeg tre ganger i uka, men er elendig på styrketrening. Kjæresten min ville da aldri dumpa meg pga det. 

Anonymkode: 51d34...52f

• Liker 4
Skrevet

Aldri møtt noen som liker å løpe. Synes de er rare folk. De som sykler i trange syklkeldresser er hakket verre 

Anonymkode: cfb49...309

• Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Nei. Men jeg foretrekker en mann som trener.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvis man har sterke meninger om hvordan en eventuell partner skal trene, er det på tide å revurdere prioriteringene og verdiene sine...

Endret av Daria
  • Liker 28
  • Nyttig 11
Skrevet

For min del er det turn off med menn som løper, enda mer om de løper i thights🥴 

Anonymkode: 95d05...90b

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det spiller overhodet ingen rolle for meg om han løper eller ikke, men foretrekker en som liker å holde seg i aktivitet. Min siste kjæreste hadde ikke trent på 10 år. Det i seg selv betydde ingenting for meg, men han hadde liten forståelse for at trening er viktig for meg. Kjedelig å måtte forsvare å bruke tid på trening.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For min del er det turn off med menn som løper, enda mer om de løper i thights🥴 

Anonymkode: 95d05...90b

100% enig. Det er ulekkert!

Anonymkode: d16b7...b91

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Kunne dere vært sammen med en mann som ikke gidder å løpe? Jeg mener man burde løpe minst 3 ganger i uka for å holde seg i form. Behøver ikke melde seg på løp, selv om jeg personlig mener man burde gjøre det av og til for å få en boost.

Så skigåing, svømming, fotball, friidrett, håndball, alpint osv osv er null verdt ???

Tøvete påstand fra ts……

Anonymkode: 2c540...e5e

• Liker 7
Skrevet

Jeg datet en mann en gang, som syntes det var turn off med kvinner som løper. Fordi han ikke likte "løpekropp", sånne tynne og senete damer som er flate både foran og bak. 

Anonymkode: 8f7ae...ca0

• Liker 5
Skrevet

For meg er det viktigste at mannen er aktiv, min er i ekstremt god form fysisk. Men hadde blitt overrasket om han meldte seg på maraton eller andre løp. Min far er treningsnarkoman, så er glad for at mannen min bare er naturlig aktiv på jobb.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg datet en mann en gang, som syntes det var turn off med kvinner som løper. Fordi han ikke likte "løpekropp", sånne tynne og senete damer som er flate både foran og bak. 

Anonymkode: 8f7ae...ca0

Det har jeg  hørt menn si også. Fokuset på tynnhet er veldig gammeldags. Men i tillegg til store pupper og rumpe, er det fortsatt noen menn som liker smal midje

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Ja lett,  løping er ikke noe å bygge muskler av. Vi trener styrke, kampsport, yoga og klatring, i tillegg til fjellturer og turer i skogen etc.

Jeg kunne dog ikke vært sammen med noen som ikke gadd å trene minst 3 ganger i uka, eller som spiser hurtigmat og ferdigmat oftere enn en gang i måneden.

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Så skigåing, svømming, fotball, friidrett, håndball, alpint osv osv er null verdt ???

Tøvete påstand fra ts……

Anonymkode: 2c540...e5e

En som kun går/står på ski må jo forfalle veldig i sommerhalvåret? og ballspill for voksne pleier ikke å være noe man kommer i god form av, de gutta jeg kjenner som driver med bedriftsfotball er virkelig ikke noen greske guder eller i imponerende form… Svømming og friidrett må derimot være bra!

Anonymkode: a8da3...d5a

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja lett,  løping er ikke noe å bygge muskler av. Vi trener styrke, kampsport, yoga og klatring, i tillegg til fjellturer og turer i skogen etc.

Jeg kunne dog ikke vært sammen med noen som ikke gadd å trene minst 3 ganger i uka, eller som spiser hurtigmat og ferdigmat oftere enn en gang i måneden.

En som kun går/står på ski må jo forfalle veldig i sommerhalvåret? og ballspill for voksne pleier ikke å være noe man kommer i god form av, de gutta jeg kjenner som driver med bedriftsfotball er virkelig ikke noen greske guder eller i imponerende form… Svømming og friidrett må derimot være bra!

Anonymkode: a8da3...d5a

Mange driver vel med en kombinasjon.  Ski om vinteren,  sykling eller løping om sommeren. 

• Liker 1
Skrevet

Ingen av oss trener, men vi går litt tur. Så lenge ha. Kan prestere på jobb og i senga så er jeg fornøyd ☺️

Anonymkode: b1f11...c82

• Liker 4
Skrevet

Absolutt ikke, heller turn off for meg om jeg dater en som løper og kun det. 

Anonymkode: 7de44...c90

Skrevet

Det er selvsagt helt i orden å ikke løpe....m.m.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...