Gå til innhold

Dere menn: Kun møtes hos dama?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg henger litt med en fyr nå og innser at vi kun har møttes ute og hos meg, ikke hos ham. Det har vært mest praktisk sånn til nå, men jeg ble plutselig sittende å lure på om det er et dårlig tegn hvis han ikke snart inviterer meg hjem til seg?

Dere menn i tidlig dating-fase: Foretrekker du besøk hjemme eller å dra på besøk? Og hvorfor?

Hilsen hun som egentlig er altfor gammel til å bruke tid på sånt. 😅

Anonymkode: c25d0...d5c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørr han, kanskje syns han ikke det er like koslig hjemme hos seg. 

Anonymkode: 20108...251

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig vanlig med de mennene jeg datet. Alle egentlig. Tror mange tenker dama er mest komfortabel hjemme hos seg selv (jeg synes iallfall det) + at min leilighet er koseligst. Vet det samme gjelder med single venninner av meg, for vi har tatt det opp som tema før og alle ble overrasket og enig om at situasjonen var sånn for oss alle 😆

Anonymkode: b1bd9...260

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være han ikke er fornøyd med hvordan han har det hjemme? Ikke før jeg pusset opp at jeg ble komfortabel med å dra hjem til meg.

Anonymkode: f3296...91c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på besøk. Litt lei nabodamen bak gardina…

Anonymkode: 18faf...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har et ungkarsrede ville vært min første tanke. Basert på erfaring. Gammel oppvask strødd på benkene, tomflasker overalt, bad vasket sist i 2023, sengtøy skiftet sist i fenruar, osv. 

Og så har jeg hørt om worst case scenario , der daten faktisk var samboer med ei annen dame. Heldigvis skjer ikke sånn så ofte.

Om han fortsatt forventer dere skal være hos deg fremover spør du ha, bare rett ut: «Når hat du tenkt å invitere meg hjem til deg?»

Anonymkode: 167db...8d6

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere menn i tidlig dating-fase: Foretrekker du besøk hjemme eller å dra på besøk? Og hvorfor?

Foretrekker besøk hjemme, trives godt hjemme så hvorfor ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han bor hjemme hos mamma og pappa? Min eks på 28 gjorde det, under påskudd av å spare penger.  Jeg ble lei av å være kun hos meg

Anonymkode: 40f37...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva det betyr? Lav boevne?, bor med kompis? Bor hos foreldre? Gjerrig? 

Da jeg datet, inviterte jeg ut i starten og etter hvert hjem til meg. Tok tid før det ble hjem til henne. 

For meg var det viktig å være inviterende. Vise henne hvor jeg bor, det er verken råflott eller stusselig, men rent og pent innredet, alltid. Servere henne maten min. Få henne til å slappe av og trives for en kveld før hun er tilbake hos ungen og hverdagsmaset. Men jeg liker å ta vare på folkene mine. 

Men så er jeg voksen, da... 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utro, eller elendig boevne.

Anonymkode: ab481...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer eller kone. 

Anonymkode: cea87...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det er greit å få tatt en titt hjemme hos han relativt tidlig. Kan si veldig mye om personen.

Anonymkode: e075f...534

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tenker det er greit å få tatt en titt hjemme hos han relativt tidlig. Kan si veldig mye om personen.

Dette.

Anonymkode: ee054...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det tenker jeg og. Og særlig tenkte jeg det etter at jeg hadde datet en som alltid ville være bare hos meg. Grunnen var en forferdelig ungkars hule som var skitten og rotete.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han om du kan komme til han på besøk, hvis ikke så gå grundig til hverks med han om hvorfor. Det hadde jeg gjort med den jeg hadde datet.

Anonymkode: 4e4cd...4a9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok en fyr med høy boevne. Det er jeg ikke redd for.

Så jeg lurer vel egentlig på om det oppleves mindre forpliktende å dra til dama enn å invitere hjem? 

Anonymkode: c25d0...d5c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg som mann, har nesten aldri vært med at dama har invitert hjem til seg. Tvert imot, de vil ikke ha noen hjem på sitt eget soverom. Jeg tror det føles invaderende av mange, og hjemmet er en plass de vil føle seg trygg. 

Så de ble heller med hjem til meg - en mann de ikke kjente så godt.

Jeg synes det er litt underlig, men trives godt hjemme der jeg kan være vert - så det er jo ikke noe problem.

Anonymkode: 788e8...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er litt min "feil" - jeg liker meg godt hos meg!

Nå har jeg alltid bodd veldig sentralt, så det spiller jo inn. Men jeg var sammen med en fyr i over et år, som bodde bare to trikkestopp/20 min gange fra meg, og som jeg var hos EN gang 😂 Og han hadde kjempefin leilighet, større enn min og fin og ren og ikke noe ungkarsbule (han hadde faktisk mer støv på hjernen enn meg, vasking var en hobby for ham omtrent, han vasket hos meg også). Men vi var alltid hos meg.

Aldri tenkt over at det var en greie å alltid være hos dama - men kanskje det er det 😅 

For min del er det jo som sagt at jeg trives godt hos meg. Kanskje også litt sånn forfengelighet, eller at det er godt å ha alle sine baderomsprodukter og sminke og sånt der, spesielt dagen derpå om man har hatt en fuktig aften og masse sex etterpå og våkner og ser ut som ei kråke. Det er liksom mer praktisk og behagelig med eget bad.

Anonymkode: 532a6...970

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har motsatt erfaring, at de ikke inviterer seg selv til meg. Enten kommer til meg hvis jeg inviterer og ellers inviterer meg hjem til seg på middag, film etc. Men de inviterer ut de første gangene, tror mange føler de legger inn en aksje på at «noe mer» skal skje når man tar det i eget hjem.

Så mistenker fort at det er noe han ikke ønsker å vise frem. Får jo håpe det ikke er så ille som samboer, mest sannsynlig kan det handle om at han kanskje har dårlige standard på boligen eller har er litt rotete ungkarsrede som han ikke har funnet tid/energi til å ta tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg som mann, har nesten aldri vært med at dama har invitert hjem til seg. Tvert imot, de vil ikke ha noen hjem på sitt eget soverom. Jeg tror det føles invaderende av mange, og hjemmet er en plass de vil føle seg trygg. 

Så de ble heller med hjem til meg - en mann de ikke kjente så godt.

Jeg synes det er litt underlig, men trives godt hjemme der jeg kan være vert - så det er jo ikke noe problem.

Anonymkode: 788e8...05e

Hva er underlig ved at de vil bli kjent med deg før de inviterer deg hjem (les: før du vet hvor de bor)? 

Jeg hadde aldri gitt telefonnummeret mitt eller tatt med en mann hjem før jeg kjente ham bedre. Hva hvis han viser seg å være en som ikke kan ta et nei for et nei, kommer på døra til alle døgnets tider, begynner å stalke meg? 

Jeg vet at de fleste menn er greie karer og at dette er usannsynlig (selv om jeg selv + venninner tilsammen har opplevd alle disse tingene), men jeg tar selvfølgelig ingen sjanser med det hjemmet hvor jeg bor sammen med barna mine. 

Anonymkode: 7694d...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...