Gå til innhold

Tilfeldig hotellflørt


Bente26

Anbefalte innlegg

Jeg overnatter en del på hotell i forbindelse med jobben. Er singel og sliter litt med å tørre å ta kontakt med menn. Har tenkt det kunne være spennende med en hotellflørt. Er dette vanlig? Å plukke opp en fra hotellheisen…

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal du liksom bare stå i heisen og vente på en som er aktuell? Kan hende du må vente hele natten...

Anonymkode: 270f9...86c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo plukke dem opp i hotellbaren, kanskje du er heldig og får betalt også?! 

Anonymkode: 8d375...c10

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, svært vanlig…..🤣
Du sliter med å tørre å ta kontakt og så skal du sjekke opp noen i heisen???

Endret av Rødstrupa
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor heisen? Det er en litt skummel plass. Er det ikke en bar? 

Anonymkode: a2280...b9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor heisen? Det er en litt skummel plass. Er det ikke en bar? 

Anonymkode: a2280...b9a

Kanskje bedre med baren ja 😉 Bare litt sjenert…

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du kan jo plukke dem opp i hotellbaren, kanskje du er heldig og får betalt også?! 

Anonymkode: 8d375...c10

Selger meg ikke… får meg gratis 🤑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller satt meg i hotellbaren med et glass vin eller øl. Uten å stirre ned i mobilen/bok/pc selvsagt 

Anonymkode: 39864...c4a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært batender i 4 år på et slikt hotell. Dere ser alle like triste og søkende ut. Dere alle kjenner "meg" som bartender. De lykkelige i parforhold snakket med meg tidlig på kvelden og de ulykkelige single satt der da til jeg var eneste mulige samtalepartner. 

Anonymkode: 542b4...806

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødstrupa skrev (6 minutter siden):

Å ja, svært vanlig…..🤣
Du sliter med å tørre å ta kontakt og så skal du sjekke opp noen i heisen???

Kanskje ikke heisen da… men gi gjerne noen tips…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvorfor heisen? Det er en litt skummel plass. Er det ikke en bar? 

Anonymkode: a2280...b9a

Hva i alle dager er skummelt med heisen? 🤷‍♀️

Anonymkode: 94e19...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva i alle dager er skummelt med heisen? 🤷‍♀️

Anonymkode: 94e19...981

Stengt inne.

Anonymkode: a2280...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal være utrolig dyktig på flørting hvis du rekker det på en heistur! Med litt venting snakker vi kanskje 60 sekunder.. 

Sats på bar. 

Men fra en som bor på samme hotell 30 dager i året. Finn et annet sted, passe kleint å være stamgjest som stadig er på flørtern

Anonymkode: 0979e...6a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har vært batender i 4 år på et slikt hotell. Dere ser alle like triste og søkende ut. Dere alle kjenner "meg" som bartender. De lykkelige i parforhold snakket med meg tidlig på kvelden og de ulykkelige single satt der da til jeg var eneste mulige samtalepartner. 

Anonymkode: 542b4...806

Så du mener at alle i parforhold er lykkelige, og ikke intr. i en ons-flørt ?   Tro omigjen.

Ex-handlsreisende.

Anonymkode: 54e7f...7ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du snakker jo i praksis om engangstreff her? Da er det mye bedre sjanse om du avtaler noe på en datingapp. Betal f.eks for Tinder Gold, og flytt lokasjon til der du skal på hotell. Skriv i profilen, at du skal på besøk til byen, og ønsker å møte noen for en hyggelig stund. 

Er det mer eksplisitt seksuell erfaring du er ute etter, så kan du avertere på Nakentid, Spicy Match, etc. Par, trekant, grupper, kan være en ganske ok måte å utfordre dine egne grenser, og som singel dame er det de aller beste muligheter. 

Anonymkode: ea669...53f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du snakker jo i praksis om engangstreff her? Da er det mye bedre sjanse om du avtaler noe på en datingapp. Betal f.eks for Tinder Gold, og flytt lokasjon til der du skal på hotell. Skriv i profilen, at du skal på besøk til byen, og ønsker å møte noen for en hyggelig stund. 

Er det mer eksplisitt seksuell erfaring du er ute etter, så kan du avertere på Nakentid, Spicy Match, etc. Par, trekant, grupper, kan være en ganske ok måte å utfordre dine egne grenser, og som singel dame er det de aller beste muligheter. 

Anonymkode: ea669...53f

Dette er en dårlig ide. Ts vil kjenne uenderlig bedre på kjemi og tenning, med mennene hun møter fysisk. 

Bare sett deg i baren ts, eller hils på noen et annet sted på hotellet. Kanskje du ser en ved frokosten som kunne tenkt seg å møtes senere? 

Anonymkode: a2280...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts vil kjenne uenderlig bedre på kjemi og tenning, med mennene hun møter fysisk. 

Helt enig !    Man få ikke samme tenning og "pirr" med apper og online-dating.  Men så begynner jeg å dra på åra da, og er vant med "gamlemåten".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er en dårlig ide. Ts vil kjenne uenderlig bedre på kjemi og tenning, med mennene hun møter fysisk. 

Bare sett deg i baren ts, eller hils på noen et annet sted på hotellet. Kanskje du ser en ved frokosten som kunne tenkt seg å møtes senere? 

Anonymkode: a2280...b9a

Dårlig ide, var vel å dra det langt? Selvsagt gir slike tilfeldige møter en helt annen spenning, men som ts skriver, så har hun ikke turt å gjøre noe på disse hotellene. Å komme seg på hesten på en eller annen måte, må være første bud. Å "bare" begynn å snakke med folk, når du har blitt voksen uten sånne egenskaper, sitter langt inne. 

Anonymkode: ea669...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett deg i baren og vær åpen og smilende. Du får garantert mange som vil ta kontakt med deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...