AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #1 Del Skrevet 30. september 2024 I vår kjøpte jeg en mindre, avlang pute fra Kid (tror jeg) med gulldetaljer i, til en styling. Den passet ikke til det jeg tenkte, så jeg returnerte den. Nå derimot hadde den passet perfekt men jeg finner den ikke igjen noe sted😩 hadde jeg bare hatt bilde av den, så kunne jeg sikkert ha funnet den på Finn. Noen som vet hvilken jeg mener og har bilde?? Anonymkode: c11ec...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #2 Del Skrevet 30. september 2024 Kan ha vært Kremmerhuset også. Anonymkode: c11ec...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #3 Del Skrevet 30. september 2024 Du må nesten gi litt mer info. Bunnfarge, mønster? Kremmerhuset og Kid har jo stort utvalg. Anonymkode: 1ba36...ca2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #4 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du må nesten gi litt mer info. Bunnfarge, mønster? Kremmerhuset og Kid har jo stort utvalg. Anonymkode: 1ba36...ca2 Husker det ikke så konkret. Men var vel en lysere bunnfarge, mulig beige eller grå. Var kanskje paljetter, eller så var det bare gulltråd. Anonymkode: c11ec...67f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #5 Del Skrevet 30. september 2024 Du er kanskje kundeklubbmedlem? Gå til butikken og be de lete på ditt mobilnummer og dine innkjøp/ returer. Kanskje noen i kjeden har den fortsatt? Anonymkode: 108dc...63e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #6 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du er kanskje kundeklubbmedlem? Gå til butikken og be de lete på ditt mobilnummer og dine innkjøp/ returer. Kanskje noen i kjeden har den fortsatt? Anonymkode: 108dc...63e Har sjekket på nett selv, den er ikke der, så kjøpte den nok ikke som medlem 😕 Anonymkode: c11ec...67f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #7 Del Skrevet 1. oktober 2024 Denne? Anonymkode: a5263...d42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #8 Del Skrevet 1. oktober 2024 Denne? https://www.kid.no/puter-og-pledd/pynteputer/pynteputetrekk/gold-linnen-pynteputetrekk-offwhite?v=207174035060 Anonymkode: 01837...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #9 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Du er kanskje kundeklubbmedlem? Gå til butikken og be de lete på ditt mobilnummer og dine innkjøp/ returer. Kanskje noen i kjeden har den fortsatt? Anonymkode: 108dc...63e Ingen butikker har tilgang på den informasjonen pga gdpr reglene. Folk må logge seg inn på siden sin å sjekke selv. Anonymkode: 6282d...448 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #10 Del Skrevet 2. oktober 2024 Et vilt forslag: Hva med å gå innom en av butikkene og spørre? Vi som jobber i butikk har gangs grei oversikt over varer fra tidligere sesong. Slikt er ikke slettet fra minne idet siste vare forsvinner ut gjennom kassa. Anonymkode: 403e1...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #11 Del Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 30.9.2024 den 23.15): I vår kjøpte jeg en mindre, avlang pute fra Kid (tror jeg) med gulldetaljer i, til en styling. Den passet ikke til det jeg tenkte, så jeg returnerte den. Nå derimot hadde den passet perfekt men jeg finner den ikke igjen noe sted😩 hadde jeg bare hatt bilde av den, så kunne jeg sikkert ha funnet den på Finn. Noen som vet hvilken jeg mener og har bilde?? Anonymkode: c11ec...67f Nåla i høystakken, spørsmål! Anonymkode: 4ae93...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå