AlexandraX Skrevet 30. september #1 Del Skrevet 30. september Føler jeg at de ALLTID bare er "tøm og røm" type og ikke vet hva de vil i livet! Snakker av erfaring 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #2 Del Skrevet 30. september Jeg holder meg unna de. Anonymkode: b925a...3e8 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #3 Del Skrevet 30. september Selvfølgelig mener de bare engangspulings, eventuelt kort FF-relasjon. At damer i 2024 ikke forstår det, er for meg et under. Anonymkode: 0b28c...4c5 5 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #4 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvfølgelig mener de bare engangspulings, eventuelt kort FF-relasjon. At damer i 2024 ikke forstår det, er for meg et under. Anonymkode: 0b28c...4c5 Ehh, det er jo nettopp det vi forstår. De sveipes til venstre. Anonymkode: 43526...58e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #5 Del Skrevet 1. oktober Sveiper man kun ja på hvis man ikke er ute etter et seriøst forhold. Anonymkode: 829f6...083 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #6 Del Skrevet 1. oktober AlexandraX skrev (22 timer siden): Føler jeg at de ALLTID bare er "tøm og røm" type og ikke vet hva de vil i livet! Snakker av erfaring Korrekt. Anonymkode: 120a4...241 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 1. oktober #7 Del Skrevet 1. oktober Det er jo også et hjernedødt statement, uansett motivasjon. "Jei hakke tenkt no åver detta, jæ". 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #8 Del Skrevet 2. oktober Oversatt: håper på masse sex, ikke interessert i forhold med mindre dama er utrolig vakker og bra (type 10 hakk over dem selv). Veldig greit at de skriver det egentlig, så slipper man kaste bort tid på dem. Anonymkode: f4ba7...318 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå