AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #1 Skrevet 30. september 2024 Han hadde glemt telefonen hjemme og ringte fra jobb og bad meg sjekke noe. Det var da jeg så det; meldingen fra henne: «Har så lyst på deg NÅ!!» Massevis av intime meldinger, bilder,filmsnutter… Min verden raste sammen. Anonymkode: e6afe...9ef 17
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #2 Skrevet 30. september 2024 Håper du er sterk nok til å gå fra han, han er verdt fem minutter mer av ditt liv. Anonymkode: 48466...cc7 5 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #3 Skrevet 30. september 2024 Gå . Nå. Anonymkode: e96e5...c31 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #4 Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Håper du er sterk nok til å gå fra han, han er verdt fem minutter mer av ditt liv. Anonymkode: 48466...cc7 * Skal selvfølgelig stå han er ikke verdt fem minutter mer av ditt liv. Anonymkode: 48466...cc7 1
Tantemor Skrevet 30. september 2024 #5 Skrevet 30. september 2024 Har du fått konfontrert ham med det? Hva sier han? Føler med deg, håper du finner styrke til å sette deg selv høyest nå ❤️ 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #6 Skrevet 30. september 2024 Hva slags fyr ber konen sjekke mobilen der han kommuniserer med elskerinnen?? Høres helt banalt ut. Jeg går ut fra at hsn egentlig vil ut av forholdet men vil du skal gjøre det slutt. Utro drittsekk. Bare pakk. Enten drar du eller så drar han. Anonymkode: c9c5b...6f9 6 6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #7 Skrevet 30. september 2024 Hadde latet som jeg ikke viste noe, også bare pakket alle tingene hans og satt de ut. Og byttet lås om han har nøkkel. Takk og farvel Anonymkode: e17a1...2d2 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #8 Skrevet 30. september 2024 Huff så trist å høre ts, føler virkelig med deg❤️ Har selv opplevd utroskap og svik, å vet hvor grusomt det er. Den følelsen når du står der med telefonen i hånden å ser meldinger, bilder og alt lyse i mot deg, smerten, nummenheten og sjokket, helt jævlig.. Jeg håper du har noen rundt deg, å at du finner styrken i deg nok til at du kommer over dette å at du fortjener så uendelig mye bedre enn den bedritne fyren. Ønsker deg alt godt❤️ Anonymkode: 8fea7...41e 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #9 Skrevet 30. september 2024 ❤️❤️❤️❤️❤️ Hvordan går det med deg? Har du noen du kan snakke med? Anonymkode: 13a32...971
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #10 Skrevet 1. oktober 2024 Hvorfor kaller du han fortsatt kjæreste? Anonymkode: b3e43...e2f 1
Sefanja Skrevet 1. oktober 2024 #11 Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han hadde glemt telefonen hjemme og ringte fra jobb og bad meg sjekke noe. Det var da jeg så det; meldingen fra henne: «Har så lyst på deg NÅ!!» Massevis av intime meldinger, bilder,filmsnutter… Min verden raste sammen. Anonymkode: e6afe...9ef Hvor lenge har forholdet vart? Min erfaring med menn som er utro, er at hvis du tilgir og går videre så vil det uansett være vanskelig å bygge opp tillit igjen. Sender deg en klem
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #12 Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han hadde glemt telefonen hjemme og ringte fra jobb og bad meg sjekke noe. Det var da jeg så det; meldingen fra henne: «Har så lyst på deg NÅ!!» Massevis av intime meldinger, bilder,filmsnutter… Min verden raste sammen. Anonymkode: e6afe...9ef Huff, så trist, jeg føler virkelig med deg ❤️ Det samme skjedde med meg og en eks, han hadde satt igjen pcen hjemme fordi jeg måtte låne den til jobb. Åpnet den og det første som møtte meg var en veldig seksuell chat, LIVE og pågående! Det er ti år siden, men jeg husker fortsatt følelsen av at hjertet mitt knuste, den bunnløse sorgen og kvalmen. Jeg kom aldri over tillitsbruddet og forholdet varte ikke. I ettertid ser jeg at jeg skulle kastet han på dør med en gang jeg oppdaget set. Sender deg en stor styrkeklem ❤️ Anonymkode: e9a62...536 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #13 Skrevet 1. oktober 2024 Tantemor skrev (22 timer siden): Har du fått konfontrert ham med det? Hva sier han? Føler med deg, håper du finner styrke til å sette deg selv høyest nå ❤️ Har ikke konfrontert han enda. Må samle meg litt først. Anonymkode: e6afe...9ef 4
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #14 Skrevet 1. oktober 2024 Biiiip feil i overskrift eksen min…… Anonymkode: 65543...e50
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #15 Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har ikke konfrontert han enda. Må samle meg litt først. Anonymkode: e6afe...9ef Bor dere sammen? Anonymkode: 83cd8...797
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #16 Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bor dere sammen? Anonymkode: 83cd8...797 Ja, vi bor sammen Anonymkode: e6afe...9ef
Rebecca30 Skrevet 2. oktober 2024 #17 Skrevet 2. oktober 2024 Herregud, det er jo helt forferdelig! Det må ha vært et sjokk å finne ut at han har vært utro. Det er jo så utrolig sårt og respektløst. Jeg hadde sikkert konfrontert ham med én gang og sagt hva jeg mener om det. Han har ikke bare vært utro, men han har også vært så dum å la bevisene ligge åpent. Det er så lett å miste seg selv i slike situasjoner, men du må huske at du fortjener bedre enn det! Ikke la ham komme unna med dette. Hvis han har gjort dette mot deg, er det hans feil, ikke din. Du bør tenke på hva som er best for deg nå. Kanskje du bør gjøre det slutt? Du fortjener noen som vil være trofast og respektere deg.
Baktus2024 Skrevet 2. oktober 2024 #18 Skrevet 2. oktober 2024 ja dette var tråden for de vanlige .. " løp " "gå" "gjør det slutt med engang "....osv... utrosskap er vondt men , la det ikke vises.. se heller på det som en drittsekk..selv om det kan være akutt vanskelig..
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #19 Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, vi bor sammen Anonymkode: e6afe...9ef Huff. Hvordan er eierforhold? Kan du bo alene eller må begge flytte? Anonymkode: 83cd8...797 1
Gjest winterchild Skrevet 2. oktober 2024 #20 Skrevet 2. oktober 2024 Fy fan alltså vilket svin lämna han asap!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå