AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #1 Del Skrevet 30. september 2024 Jeg nærmer meg 40 og ser for første gang litt sæg/slapphet i huden, da spesielt rundt munnvikene (marionettlinjer som saakte begynner å synes). Hva er ditt aller beste tips for å stramme opp huden i kinn/ansikt, evt fylle ut rundt munnen? Restylane? Miniface-lift? De rette kremene? Åpen for alle gode råd! Tusen takk! Anonymkode: bee61...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 30. september 2024 #2 Del Skrevet 30. september 2024 Fillers, men ville ikke anbefalt det. Da er det heller bedre å eldes naturlig er nå min mening. Om man har gått litt ned i vekt så kan det også gjøre at huden henger mer med alderen, så å gå moderat opp i vekt kan også fylle ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #3 Del Skrevet 30. september 2024 Blueberrymuffin skrev (21 minutter siden): Fillers, men ville ikke anbefalt det. Da er det heller bedre å eldes naturlig er nå min mening. Om man har gått litt ned i vekt så kan det også gjøre at huden henger mer med alderen, så å gå moderat opp i vekt kan også fylle ut. Dessverre aldri veid mer i mitt liv enn nå, så tror ikke vektoppgang blir målet 😅 Men lukter dessverre litt fillers ja. Ser bare for meg at noe annet ville vært mer effektivt over tid og på sikt/over år. Fillers er jo så utrolig kortvarig.. Anonymkode: bee61...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #4 Del Skrevet 30. september 2024 Dermapen, veldig fornøyd med det. Anonymkode: e94b1...c4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #5 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dessverre aldri veid mer i mitt liv enn nå, så tror ikke vektoppgang blir målet 😅 Men lukter dessverre litt fillers ja. Ser bare for meg at noe annet ville vært mer effektivt over tid og på sikt/over år. Fillers er jo så utrolig kortvarig.. Anonymkode: bee61...2c2 Definer kortvarig? Satt rett kan det bare opptil et år. Anonymkode: d3418...1d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #6 Del Skrevet 1. oktober 2024 Dermapen og behandlinger som øker kollagen. Jeg ville også sett på hva du kan gjøre for å bevare fett paddene lengst mulig og ben strukturen i ansiktet. Hudpleie vil ikke hjelpe på dette, der er det kosthold med inntak av riktige vitaminer, sunn livsstil som styrke trening fremfor utholdenhets trening og selvsagt gener. I tillegg gir nedgangen av hormoner hos kvinner en del uheldige resultater innenfor skjellet osv. Så hormon behandling for kvinner i overgangs alderen kan hjelpe. Vært noe eldre forskning med oppsiktsvekkende resultater ved hormoner som smøres på huden. Gjort på et gamle hjem, har ikke link til dette nå. Men det ligger nok info et google søk unna. Anonymkode: 04fd2...47b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #7 Del Skrevet 1. oktober 2024 Mikrostrømbehandling kan hjelpe med å stramme opp huden. Klinikkbehandlinger kan være litt dyre, så du kan godt prøve et hjemmeapparat for å se om det er det du ønsker. Det finnes forskjellige på markedet, tror Alvaskin også har lansert en for ikke så lenge siden. Jeg har brukt et slikt apparat i litt over ett år nå, begynte med det når jeg fylte 42, og huden i ansiktet er mer konturert. Det skrur ikke tiden tilbake, men det hjelper definitivt tror jeg. Anonymkode: 371d5...7ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå