Gå til innhold

Single menn som ikke er på apper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en barnløs kvinne i starten av 30-årene som trenger noen oppmuntrende ord når det kommer til dating.

Jeg har vært singel i ca. tre år etter at det langvarige forholdet mitt fra tenårene tok slutt. Etter bruddet trengte jeg en del tid på å finne tilbake til meg selv og lære meg å være voksen alene. Jeg har brukt mye tid på refleksjon, har utfordret meg selv på mange områder og føler jeg har utviklet meg enormt som menneske disse årene. Føler jeg er over alt det gamle og har vært "klar" en god stund nå. 

 

Jeg har lyst å finne meg en kjæreste, og gjerne også en familie, men jeg har ingen motivasjon til å lete. Prøvde meg på Tinder en kort periode i fjor (etter press fra venner og familie), men det var som ventet ikke noe for meg. Jeg gidder ikke. Klarer ikke engasjere meg i ukjente folk basert på bilder. Er ikke interessert i å være ventepølse og underholdning for fremmede menn på jakt etter noe bedre. Synes dating i slik påtvunget form suger skikkelig. Og for ikke å snakke om kynismen og mangel på folkeskikk.

 

Kjenner mange oppegående kvinner som har det som meg og som ikke er tilgjengelig på nett. De fleste single menn jeg kjenner er aktive på en eller flere apper og flakser på byen.

 

Finnes det mange menn der ute som har gjort seg selv utilgjengelig og ikke er å finne på appene? Hvorfor har du tatt valget om å ikke være synlig på markedet? Hvor finner jeg dere i så fall?

Akkurat nå føles det håpløst å treffe noen på gamlemåten. Vær så snill å si at dere finnes der ute ❤️

 

Anonymkode: eda18...eca

  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan hende de er sånn inn i sin egen boble at de aldri vil se dette. Exn min er en sånn mann, han vil absolutt aldri lese på kg.

Men de er der ute, det blir vel heller sånn at du finner en her og en der, men det er uvisst hvor og når. 

Er i samme problemstilling, singel  kvinne 30 uten barn og ikke på tinder.

Anonymkode: d4eac...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...