AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #1 Skrevet 30. september 2024 Vet noen om en fotterapeut kan se om man har neglesopp og behandle det eller må man til lege da? Anonymkode: 3ce38...72d
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #2 Skrevet 30. september 2024 de kan se det men ikke skrive ut respetbelagt medisin, de kan råde deg til varer over disk hos apoteket, men det kan de gjøre på apoteket også. De har for eksempel bandasjist og andre som er godt utdannet. Anonymkode: 54f71...25b
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #3 Skrevet 30. september 2024 Jeg har nemlig ganske harde negler på lilletærne (begge) og lurer på om det er fordi skoene trykker, bokstavelig talt. Har også hard hud rundt. Tenkte ellers om det kanskje er sopp. Vil ikke bry legen om det ikke er noe, så tenkte kanskje fotterapeut er bedre. Anonymkode: 3ce38...72d
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #4 Skrevet 30. september 2024 De kan se det, men om de kan behandle avhenger av omfang. De vil henvise til fastlege ved behov. Anonymkode: d774d...fd6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #5 Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har nemlig ganske harde negler på lilletærne (begge) og lurer på om det er fordi skoene trykker, bokstavelig talt. Har også hard hud rundt. Tenkte ellers om det kanskje er sopp. Vil ikke bry legen om det ikke er noe, så tenkte kanskje fotterapeut er bedre. Anonymkode: 3ce38...72d Man kan få masse problemer med negler hvis skoene trykker, har vært gjennom det selv og måtte bytte ut alle sko. Dra til en fotterapeut du, de kan føtter best. Anonymkode: d774d...fd6
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #6 Skrevet 30. september 2024 Ok takk for svar alle sammen, da bestiller jeg time hos fotterapeut Anonymkode: 3ce38...72d 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #7 Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har nemlig ganske harde negler på lilletærne (begge) og lurer på om det er fordi skoene trykker, bokstavelig talt. Har også hard hud rundt. Tenkte ellers om det kanskje er sopp. Vil ikke bry legen om det ikke er noe, så tenkte kanskje fotterapeut er bedre. Anonymkode: 3ce38...72d Fotterapeut er fint. Anonymkode: 86f6d...7e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå