AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #1 Skrevet 30. september 2024 Eller er det bare noe jeg innbiller meg? Blødningen er jo lettere, men kan det virkelig handle om koniseringen som skjedde før sommeren? Anonymkode: ecc6a...661
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #2 Skrevet 30. september 2024 Nei, skjønner ikke helt hvordan en konisering skal gi mindre blødning. Er nok tilfeldig. Anonymkode: bf4aa...a4f
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #3 Skrevet 30. september 2024 Nei, det har nok ingen sammenheng. Anonymkode: 31c1c...f00
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #4 Skrevet 1. oktober 2024 Takk for svar, dere! 🩷 Jeg forstår ikke hva som har skjedd, har alltid hatt sinnsyke smerter og masse blod, nå er det sånn jeg innbiller meg at "vanlige folk" opplever menstruasjon. Det er en merkelig endring for noen på snart 40. Anonymkode: ecc6a...661
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #5 Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk for svar, dere! 🩷 Jeg forstår ikke hva som har skjedd, har alltid hatt sinnsyke smerter og masse blod, nå er det sånn jeg innbiller meg at "vanlige folk" opplever menstruasjon. Det er en merkelig endring for noen på snart 40. Anonymkode: ecc6a...661 Ville snakket med lege/gynekolog 😊 Anonymkode: 761b5...369
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #6 Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Takk for svar, dere! 🩷 Jeg forstår ikke hva som har skjedd, har alltid hatt sinnsyke smerter og masse blod, nå er det sånn jeg innbiller meg at "vanlige folk" opplever menstruasjon. Det er en merkelig endring for noen på snart 40. Anonymkode: ecc6a...661 Det er vel ikke så uvanlig med endringer i menstruasjon når man er snart 40. Hormonene begynner å svinge litt og da kan sånt skje. Anonymkode: 71d91...508
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #7 Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar, dere! 🩷 Jeg forstår ikke hva som har skjedd, har alltid hatt sinnsyke smerter og masse blod, nå er det sånn jeg innbiller meg at "vanlige folk" opplever menstruasjon. Det er en merkelig endring for noen på snart 40. Anonymkode: ecc6a...661 Synes ikke det høres så merkelig ut. Perimenopause? Anonymkode: ca972...855
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå