AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #1 Del Skrevet 30. september 2024 Er så mye å velge i... Anonymkode: 559f0...550 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #2 Del Skrevet 30. september 2024 Da velger du den du har råd til 😄 Anonymkode: 1b705...6ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #3 Del Skrevet 30. september 2024 Du velger en med høy bæreevne og med mest dun/uten fjær. Jeg syns 10% fjær er ok, men ikke mer. Vent på tilbud, de er ofte på 40 % hos kid/princess i løpet av høsten. https://www.kid.no/soverom/dyner/dundyner/nordkapp-varm-dundyne-hvit?v=153020001 Jeg liker gåsedun bedre enn moskusdyn. Anonymkode: f1489...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 30. september 2024 #4 Del Skrevet 30. september 2024 Jeg bruker en slik vektdyne! Den er kjempegod og varm. Muligens fordi at det er vanskeligere for meg å sparke den av når jeg sover? Holder ialefall meg varm om natten. Selv på vinteren! Pakker seg godt rundt kroppen og blir der igjenom natten. Trygt og godt føltes det ut også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #5 Del Skrevet 30. september 2024 Rosa Gnom skrev (Akkurat nå): Jeg bruker en slik vektdyne! Den er kjempegod og varm. Muligens fordi at det er vanskeligere for meg å sparke den av når jeg sover? Holder ialefall meg varm om natten. Selv på vinteren! Pakker seg godt rundt kroppen og blir der igjenom natten. Trygt og godt føltes det ut også. Jeg har også vektdyne, 7kg, men det er nok stor forskjell på dem. Min er ikke varm, det er ikke noe isolasjon i dyna mi, bare kuler. Så må kjøre dobbelt nå.. 😅 Anonymkode: 1b705...6ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #6 Del Skrevet 30. september 2024 Jysk har termodyner og ekstra varme dundyner fra Høie til en fin pris! Anonymkode: 58e98...b3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 30. september 2024 #7 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har også vektdyne, 7kg, men det er nok stor forskjell på dem. Min er ikke varm, det er ikke noe isolasjon i dyna mi, bare kuler. Så må kjøre dobbelt nå.. 😅 Anonymkode: 1b705...6ed Oi. Tror ikke det er noen kuler i min? Har ikke kjent noe ! Men min veier 13kg da. 😅 Brukte vinterdyne før,men den ble byttet ut med vektdynen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #8 Del Skrevet 30. september 2024 Rosa Gnom skrev (Akkurat nå): Oi. Tror ikke det er noen kuler i min? Har ikke kjent noe ! Men min veier 13kg da. 😅 Brukte vinterdyne før,men den ble byttet ut med vektdynen! 13 kilo!! Dæven, det hørtes slitsomt ut Anonymkode: f1489...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #9 Del Skrevet 30. september 2024 Datteren min har en vinterdundyne fra Princess. En ganske dyr en. Ville tittet der, hun er veldig fornøyd. Anonymkode: 8e8f2...915 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 30. september 2024 #10 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 13 kilo!! Dæven, det hørtes slitsomt ut Anonymkode: f1489...953 haha joda,men det skal jo egentlig beregnes før man kjøper en vektdyne, vekt og høyde og sånn. For å finne en som passer,men ja. Jeg er en stor gutt. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 30. september 2024 #11 Del Skrevet 30. september 2024 Jeg er en frossenpinn, og har denne. Varm igjen god https://jysk.no/soverom/dyner/naturfyll/andedunsdyne-140x220-hoie-trym-ekstra-varm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #12 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jysk har termodyner og ekstra varme dundyner fra Høie til en fin pris! Anonymkode: 58e98...b3a Jeg kjøpte en billig termodyne fra Jysk på tilbud til 400,- eller så, og den var så varm at jeg våkner gjennomsvett. Og jeg er egentlig en skikkelig frysepinne. Ekstremt mye varme for pengene! Nesten så den er for varm😅 Anonymkode: df0bf...1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #13 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kjøpte en billig termodyne fra Jysk på tilbud til 400,- eller så, og den var så varm at jeg våkner gjennomsvett. Og jeg er egentlig en skikkelig frysepinne. Ekstremt mye varme for pengene! Nesten så den er for varm😅 Anonymkode: df0bf...1dc For meg som må sove med vinduet åpent OG en er frossenpinn, så er den helt perfekt!😂 Anonymkode: 58e98...b3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkSolsikke Skrevet 30. september 2024 #14 Del Skrevet 30. september 2024 Dun varmer veldig lunt og godt, pluss at det i tillegg puster, så det blir ikke så klamt og svett som en syntetisk dyne kan bli. Merkevarer merket med Norsk dun er absolutt det beste å anbefale, og er astma og allergi testet med norske garantier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #15 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg kjøpte en billig termodyne fra Jysk på tilbud til 400,- eller så, og den var så varm at jeg våkner gjennomsvett. Og jeg er egentlig en skikkelig frysepinne. Ekstremt mye varme for pengene! Nesten så den er for varm😅 Anonymkode: df0bf...1dc Kan jo være at den puster dårlig, at det er derfor du blir så varm. Anonymkode: f1489...953 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 30. september 2024 #16 Del Skrevet 30. september 2024 Jeg er blitt superfrossenpinn og kjøpte meg en ganske dyr dundyne på Princess i fjor da de hadde 50% avslag på de. Alle kjedene har en eller to slike kampanjer i løpet av sesongen, så om du kan overleve med det du har + pledd el.lign inntil salg, så ville jeg gjort det mens jeg sonderte terrenget (og leste brukeranmeldelser). viktig for meg i tillegg til at den skulle være varm, var at den ikke knitret… fikser ikke dyner som støyer 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #17 Del Skrevet 30. september 2024 Jeg hat to varmeflasker med meg i senga i kveld. Det er litt deilig. Anonymkode: f4338...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #18 Del Skrevet 30. september 2024 Anbefaler denne. Dun, ikke fjær. Veldig varm men pustende. https://dunofnorway.no/produkt/40/dyner/vinterdyner/dundyne-galdhopiggen-vinterdyne Anonymkode: 54d51...187 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #19 Del Skrevet 1. oktober 2024 Vi har gåsedun dyne fra kid, super happy med de. Har også en moskus dyne fra kid, den er alt for varm og puster ikke på samme måte som gåsedunet. Begge dynene er sydd i samme kasset stil. Så liker du varme som puster ville jeg gått for dun😊 Anonymkode: 8acbe...70e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #20 Del Skrevet 2. oktober 2024 Oss frosne kan jo drømme om noe slikt Anonymkode: a06f0...435 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå