AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #1 Skrevet 30. september 2024 Hadde litt luft i magen i går,spiste middag med mye løk. Våknet I natt at jeg rett og slett hadde bæsja på meg,så flaut🙈det var veldig bløt som diare. Heldigvis kom ingenting i senga men kom en del i trusa,tenke seg til st jeg en godt voksen kvinne har bæsja på meg i søvne.🙉🙊 Hvordan i alle dager er dette mulig,noen som har opplevd dette selv? Trenger dette legebesøk? Trodde man våknet før en evt måtte bæsje,noen som har en god forklaring? Anonymkode: 977e1...1ed 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #2 Skrevet 30. september 2024 Sånn er det å være menneske. Jeg hadde omgangsyken en gang og da kom det ut i begge ender samtidig. Slang trusa og pysjbuksen jeg hadde på i tre ganger søppelpose og kasta det. Tok en dusj og gikk videre i livet. Anonymkode: 5a04e...f02 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #3 Skrevet 30. september 2024 Ser du har fått masse kommentarer på facebook, men det kan skje den beste. Skjer det flere ganger, kan det være lurt å oppsøke lege. Men om dette er første gangen, så ville jeg ventet å se Anonymkode: 001c6...1c2 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #4 Skrevet 30. september 2024 Det er risikosport å fjerte i søvne dersom man har løs mage. Slikt kan skje den beste. Anonymkode: e7879...023
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #5 Skrevet 30. september 2024 Var nok bare en veldig blaut fis.. det kan skje de beste av oss🤷♀️ Har opplevd det i søvne og når jeg er våken. Ikke noe gøy så klart, men om det ikke skjer mer enn en gang i skuddåret eller der omkring ville jeg ikke vert bekymret. Anonymkode: 06d98...e7e 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #6 Skrevet 30. september 2024 Nei, det er ikke vanlig. Har selv IBS og har myye diare og løs mage, men har aldri bæsja på meg i voksen alder. Kanskje det kan være lurt å besøke legen? Anonymkode: 8ddef...e56 1
Rosa Gnom Skrevet 30. september 2024 #7 Skrevet 30. september 2024 (endret) Tenker at det er helt normalt hvis du var løs i magen / diare / omgangsyke. Ville ikke tenkt noe mer over dette hvis det er ett engangs tilfelle. Er det noe som skjer ofte derimot så burde du besøke legen. Har selv opplevd at det har kommet en teskje bløtt bare jeg har hostet når jeg har hatt omgangsyke,selv i voksen alder. Slikt skjer. Endret 30. september 2024 av Rosa Gnom
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #8 Skrevet 30. september 2024 Ikke gjort det i søvne, men i våken tilstand. Hadde en periode med mye løs mage, og da måtte jeg ha ekstra truse og bukse liggende i garderobeskapet på jobb. Anonymkode: 6eb87...cfe
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #9 Skrevet 30. september 2024 Ting blir slapper der nede med alderen, og mulig det også blir vanskeligligere å kjenne hva som er hva. Det er i hvert fall slik hos meg, og endringa kom i overgangsalderen. Stoler aldri på en fis hvis jeg er litt løs i magen. Har (bank i bordet!) ikke bæsja på meg i søvne, men det har hendt noen ganger under trening. Ikke store mengder, men nok til at det både er ubehagelig og flaut. K48 Anonymkode: 4c767...424
Mezzosoprena Skrevet 30. september 2024 #10 Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hadde litt luft i magen i går,spiste middag med mye løk. Våknet I natt at jeg rett og slett hadde bæsja på meg,så flaut🙈det var veldig bløt som diare. Heldigvis kom ingenting i senga men kom en del i trusa,tenke seg til st jeg en godt voksen kvinne har bæsja på meg i søvne.🙉🙊 Hvordan i alle dager er dette mulig,noen som har opplevd dette selv? Trenger dette legebesøk? Trodde man våknet før en evt måtte bæsje,noen som har en god forklaring? Anonymkode: 977e1...1ed For en engangshendelse og du selv skjønner hvorfor du hadde magetrøbbel, så er det ikke nødvendig med lege for dette. Du fiser masse i søvne, hvis du har diare da er det ikke unaturlig at dette skjer.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #11 Skrevet 4. oktober 2024 Jeg trur det er mulig hvis man har diare Anonymkode: dcbd5...448
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå