AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #41 Del Skrevet 1. oktober 2024 En veldig utbredt metode som ikke er særlig sikker 😂😂 Anonymkode: fa8bd...95e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #42 Del Skrevet 1. oktober 2024 Vi benytter denne metoden. Hovedgrunnen er at jeg ikke kan bruke prevensjon, og vi er ikke glad i kondom. Det viktigste er nok at en baby er i aller høyeste grad velkommen om det skulle skje, men vi har tre barn fra før og forsøker ikke å få flere. Jeg temper og kjenner syklus og kropp godt. Han tisser ALLTID etter og før sex. For å unngå rester. Og på de mest fruktbare dagene er det ikke snakk om å nesten komme inni meg, da avslutter vi med blow job. Etter eggløsning har vært kommer han inni meg som normalt. Dette har vi praktisert noen år og det har fungert fint. Alle tre barna er lagd på første forsøk. Anonymkode: 93a91...43d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #43 Del Skrevet 1. oktober 2024 Jeg og mannen praktiserte hoppe-av-i-svingen i mange år. Ble aldri gravid. Har ett barn i dag, men han var planlagt og kom til da vi IKKE hoppet av i svingen lenger. Anonymkode: e00ad...509 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #44 Del Skrevet 1. oktober 2024 Har praktisert «hopp av i svingen» i 11 år, med tre ulike partnere uten å bli gravid når partner har «hoppet av». Dvs, partnere har kommet inni meg i de trygge periodene (etter eggløsning frem til mensen). Har blitt gravid to ganger med vilje når partner har kommet inni ved eggløsning, har altså to planlagte barn. Anonymkode: 437cb...430 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #45 Del Skrevet 2. oktober 2024 Jeg ble gravid to ganger på ca 6mnd på denne måten. Begge endte dessverre i exu. Anonymkode: 983c3...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #46 Del Skrevet 2. oktober 2024 Med mindre daten din er sterilisert så er det omtrent like stor sjanse for graviditet som om han kommer for fullt inn i deg TS. Om du har full kontroll på din syklus så dere unngår samleie uka i nærheten av eggløsning så KAN det gå bra, men det er en elendig prevensjonsmetode. Håper både du og daten har testet dere forresten? For med den holdningen han har så vil jeg tror han har hatt sex med flere damer uten å bruke kondom. Og det burde ikke være nødvendig å minne om økningen som har vært med seksuelt overførbare sykdommer blandt yngre kvinner? Anonymkode: 629ac...82c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #47 Del Skrevet 2. oktober 2024 Ble gravid sånn i juli, med tvillinger 🥹 ble abort. Ikke å anbefale! Grusom prosess psykisk! Anonymkode: 68097...5cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #48 Del Skrevet 2. oktober 2024 Ja, uten at jeg fikk orgasme også. Kroppen slapp ut noen sædceller gitt. M40 Anonymkode: 5a387...7f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #49 Del Skrevet 2. oktober 2024 Det er fullt mulig å bli gravid selv om man hopper av i svingen........... Orker ikke å ha sex på den måten jeg, føler opplevelsen blir ødelagt på den måten. Jeg vil heller at han kommer inni meg. Anonymkode: 90db4...92e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #50 Del Skrevet 2. oktober 2024 Ja, jeg ble det og det var lenge før antatt eggløsning. Anonymkode: 45b27...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet 2. oktober 2024 #51 Del Skrevet 2. oktober 2024 Hoppe av i svingen er faktisk like trygt som kondomer. Det er legemiddelindustrien som har pushet at den ikke er så trygg. Les mer her: https://slate.com/technology/2024/02/withdrawal-pullout-method-birth-control-contraceptive-pregnancy.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #52 Del Skrevet 2. oktober 2024 Eva-Lena skrev (På 30.9.2024 den 18.22): Er par jeg kjenner hadde full kontroll på dette. Endte opp med 2 barn lenge før de var planlagt. Hadde ikke stolt på det. Det er vel veldig motsigende det du påstår her? Du påstår de hadde full kontroll men ble gravide? Det går vel ikke? Men du stemmer antageligvis AP, og dette er jo typisk sånn din gud, JGS kan finne på å si ( 🤦♀️ ) og da kan man jo selv være smart nok til å si sånne ting 🙄🤣 Anonymkode: 4c05f...d85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanja2345 Skrevet 2. oktober 2024 #53 Del Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 30.9.2024 den 22.59): Min "hoppe av i svingen" blir snart 15 år🤣 Anonymkode: 1c046...30e Min har akkurat blitt 15😂🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #54 Del Skrevet 3. oktober 2024 Rebecca30 skrev (4 timer siden): Hoppe av i svingen er faktisk like trygt som kondomer. Det er legemiddelindustrien som har pushet at den ikke er så trygg. Les mer her: https://slate.com/technology/2024/02/withdrawal-pullout-method-birth-control-contraceptive-pregnancy.html Tja, om man gjør det helt rett. Det gjør mange ikke. For å si det forsiktig. Folk bruker heller ikke kondomer helt rett. Anonymkode: 6a9a6...106 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #55 Del Skrevet 3. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er vel veldig motsigende det du påstår her? Du påstår de hadde full kontroll men ble gravide? Det går vel ikke? Men du stemmer antageligvis AP, og dette er jo typisk sånn din gud, JGS kan finne på å si ( 🤦♀️ ) og da kan man jo selv være smart nok til å si sånne ting 🙄🤣 Anonymkode: 4c05f...d85 Har du hørt om ironi og sarkasme? Anonymkode: 93a91...43d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 3. oktober 2024 #56 Del Skrevet 3. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er vel veldig motsigende det du påstår her? Du påstår de hadde full kontroll men ble gravide? Det går vel ikke? Men du stemmer antageligvis AP, og dette er jo typisk sånn din gud, JGS kan finne på å si ( 🤦♀️ ) og da kan man jo selv være smart nok til å si sånne ting 🙄🤣 Anonymkode: 4c05f...d85 Ser jeg har glemt «» der jeg skrev full kontroll. Dvs si de selv mente de hadde full kontroll, men allikevel ble de overraskende gravide. Jeg skjønner ikke hvorfor du blander inn AP politikk i dette og ikke gidder jeg bry meg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #57 Del Skrevet 3. oktober 2024 Mannen min og jeg har brukt metoden i 6-7 år. Er gift og i 30-årene, så dersom jeg skulle bli gravid hadde det vært en hyggelig overraskelse. Ble gravid enkelt når vi aktivt prøvde, så vi er begge fertile. Mannen min har brukt metoden "hele livet", så han har god kontroll. Anonymkode: 4d338...020 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #58 Del Skrevet 3. oktober 2024 Vanja2345 skrev (12 timer siden): Min har akkurat blitt 15😂🤩 Gikk det bra? Var dere i fast forhold? Anonymkode: e13ed...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #59 Del Skrevet 3. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 30.9.2024 den 18.20): Prøvde i flere å blo gravid på første mann, andre mann var ett uhell med hopp av i svingen , men veldig glad for det Anonymkode: 48fd9...3fb Mener du førstemann? Anonymkode: c4320...b88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klesstativ Skrevet 3. oktober 2024 #60 Del Skrevet 3. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 30.9.2024 den 18.24): Det er langt ifra sikkert. Statistisk sett er det vel rundt 20%+ som blir gravid ila et år med denne metoden. Merkelig at det er så mange som tror dette er sikkert Anonymkode: d3d98...f52 Da har ikke mannen greid å hoppe av i tide. Det sier seg egentlig selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå