Gå til innhold

Så lei dating og menn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud jeg er så lei dating og spesifikt menn i den settingen. Skulle seriøst ønske jeg var lesbisk. 

Anonymkode: 057c1...dc6

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DeLorean skrev (1 minutt siden):

Samme her, bare bytt ut 'menn'.

Hahah, rettelse: gutter sry. Veldig enig. Er så lei av å føle meg som moren/tilretteleggeren eller intativ-takeren (til alt annet enn sex, vel og merke) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hahah, rettelse: gutter sry. Veldig enig. Er så lei av å føle meg som moren/tilretteleggeren eller intativ-takeren (til alt annet enn sex, vel og merke) 

Skulle ønske jeg var homofil!! Vel, kanskje ikke heelt enda. Får vel gi det litt mer vel 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bare møter drittsekker, så burde du kanskje begynne og finne ut av, hvorfor du bare tiltrekker deg drittsekker. 

Hva er fellesnevneren ?

Er det deg ?

Om du som kvinne (eller mann) bare tiltrekker deg drittsekker, så er det kanskje du som er problemet.

Endret av Yellow Eye
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yellow Eye skrev (3 minutter siden):

Om du bare møter drittsekker, så burde du kanskje begynne og finne ut av, hvorfor du bare tiltrekker deg drittsekker. 

Hva er fellesnevneren ?

Er det deg ?

Om du som kvinne (eller mann) bare tiltrekker deg drittsekker, så er det kanskje du som er problemet.

Skulle til å skrive det samme. Flertallet er bra folk, så møter man bare idioter så er det på tide å se litt innover 

Anonymkode: c4bd8...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha. Savner ikke akkurat dating, kjæreste og alt det som følger med. Men det er jo masse flotte mannfolk der ute fordi som ønsker å date og få seg en kjæreste.

Selv har jeg blitt så alt for glad i å være singel😅

Anonymkode: e7e5b...778

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Herregud jeg er så lei dating og spesifikt menn i den settingen. Skulle seriøst ønske jeg var lesbisk. 

Enig, jeg er mann, og er lei kvinner og dating. Jeg er til og med lei sex! Men blir neppe homofil av den grunn... 

Anonymkode: 7a893...6c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig, jeg er mann, og er lei kvinner og dating. Jeg er til og med lei sex! Men blir neppe homofil av den grunn... 

Anonymkode: 7a893...6c8

Lei sex? 

Hvordan går det an? 😂

Er det en ting jeg ikke blir lei av så er det det. Jeg bare holder meg for meg selv enn så lenge 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ok, men da er det jo bare å slutte å date, så slipper du det problemet.

Anonymkode: 2d660...e47

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yellow Eye skrev (1 minutt siden):

Hva er fellesneveneren ?

Er det deg ?

Dating suger! 

Utfordringen er at man starter på null, og så skal man filtrere seg igjennom en haug mennesker for å finne noen man liker å være med i flest mulige situasjoner, inklusive fremtidige situasjoner man ikke har fullt bilde av. 

Oppi dette har man en haug samfunns og selvpålagte hemninger, som partner har et helt egen samling av, og man møter kjønnskultur forskjeller.

Og klarer man alt dette, skal man leve med hormonutviklinger og at man endrer seg i ulik takt. 

Gevinsten du casher inn hvis du lykkes er dog ganske digg.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal ta en pause eller endre metode for en stund? Kan jo gå negativt utover møtene du har med andre om du er i dårlig humør. 

Anonymkode: 6b4b4...8ed

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dating er forferdelig. Det verste er at man har så liten tid til å selge seg selv inn, men jeg er ikke en person man blir kjent med på fem minutter eller første date. Jeg bruker litt tid på å bli komfortabel med andre. Det funker i jobbsammenheng, men fører i alle tilfeller til avvisning i datingsammenheng. De få som kjenner meg godt vet at jeg er varm, morsom og lojal.

Anonymkode: 2167f...fc8

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Døtre som vokser opp under gode fedre vil se etter de samme kvaliteter i sin fremtidige mann.

"Daddy issue" fenomenet tror jeg er en reell ting. Du har ingen anelse av hva du bør se etter fordi du mangler et referansepunkt.

Datingapps er en dårlig ide fordi du kjemper om toppen av kremen av menn mot andre kvinner. Det viser seg at kvinner kun finner 20 % av menn på dating apps som attraktive og det sier seg egentlig selv at disse mannfolka har en god anledning til å ligge rundt og ha det gøy når de har et sånt utvalg.

Den seksuelle revolusjonen skapte mange gode ting, men også noen negative konsekvenser fulgte. Vi ser effekten av det i dag.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også SÅ lei dating og kjedelige, veike, puslete menn. Menn som bare forventer å få meg fordi jeg er 40 år og singel. Menn som har gitt alt de eier til ekskona og sitter igjen i en tragisk ettroms leilighet. Menn som ikke evner å føre en interessant samtale. Menn som har null interesser annet enn trening (de er verst!). Nei, det er bedre å være singel enn å være med en av disse…

Anonymkode: 7790d...391

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er også SÅ lei dating og kjedelige, veike, puslete menn. Menn som bare forventer å få meg fordi jeg er 40 år og singel. Menn som har gitt alt de eier til ekskona og sitter igjen i en tragisk ettroms leilighet. Menn som ikke evner å føre en interessant samtale. Menn som har null interesser annet enn trening (de er verst!). Nei, det er bedre å være singel enn å være med en av disse…

Du får "kvinne" deg opp, og legg an på en fyr som ikke er på en dating-app. De fleste menn er på datingapper for å ligge, trodde de fleste visste dette.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Irak skrev (51 minutter siden):

Lei sex? 

Hvordan går det an? 😂

Er det en ting jeg ikke blir lei av så er det det. Jeg bare holder meg for meg selv enn så lenge 😉

Lurer på dette selv! Trodde lysten skulle avta med alderen,nå er jeg snart 40 og tvert imot! Men hører støtt og stadig historier om eldre som "mister gnisten / sexlyst"  og lignende. Lurer på hva dette kan komme av? For mange sier det motsatte. Er det noen mennesker som rett og slett bare blir aseksuelle med alderen? Og noen motsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Da kan du vel bare finne en mann som er interessant, rik, sterk og som bor i et herskapshus?

Da er vel problemet løst?

Anonymkode: 6bbbf...c21

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hocane skrev (11 minutter siden):

Døtre som vokser opp under gode fedre vil se etter de samme kvaliteter i sin fremtidige mann.

"Daddy issue" fenomenet tror jeg er en reell ting. Du har ingen anelse av hva du bør se etter fordi du mangler et referansepunkt.

Datingapps er en dårlig ide fordi du kjemper om toppen av kremen av menn mot andre kvinner. Det viser seg at kvinner kun finner 20 % av menn på dating apps som attraktive og det sier seg egentlig selv at disse mannfolka har en god anledning til å ligge rundt og ha det gøy når de har et sånt utvalg.

Den seksuelle revolusjonen skapte mange gode ting, men også noen negative konsekvenser fulgte. Vi ser effekten av det i dag.

Den tror jeg egentlig ikke er så ekte som det du påstår. Jeg har vokst opp uten far og min første stefar var en vi var redd i mange år, uten at hjemmet vårt var direkte utrygt. Å selvsagt påvirker det deg som menneske, idag er jeg veldig var på å finne gode relajsoner og stoler ikke så fort på hvem som helst. Har kun hatt forhold med trygge menn.

Referansepunktene våre er ikke bare pappa, men også mamma, venner, andre vi møter.

Hva en profil ytrer og om det passer med vår livstil avgjør også mye. Om en mann ser ustelt ut, har på solbriller, ser alvorlig ut på alle bilder, eller ser for aktiv ut, alt sånn avgjør i tilegg til vår smak. Mange ser også nøye etter tegn på om en mann er useriøs, som bar overkropp. Noen kvinner har lyst til å ligge og noen ser absolutt etter en type mann du kan annerkjenne som toppen når dett kommer til rikdom og utsendet, men det gjelder ikke alle damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (16 minutter siden):

Lurer på dette selv! Trodde lysten skulle avta med alderen,nå er jeg snart 40 og tvert imot! Men hører støtt og stadig historier om eldre som "mister gnisten / sexlyst"  og lignende. Lurer på hva dette kan komme av? For mange sier det motsatte. Er det noen mennesker som rett og slett bare blir aseksuelle med alderen? Og noen motsatt?

Handler om relajsonene du har sex i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...