Bibbidi-bobbidi-bo Skrevet 30. september 2024 #1 Del Skrevet 30. september 2024 Samme klær, samme vaskemaskin og samme Tøymykner men ny leilighet. Klærne er altså så støvete og lukter nesten som du nettopp har kjøpt de. Er og veldig slitt. Når jeg tar de ut fra vask så lukter de godt men dette forsvinner da i løpet av da de tørker. Bor i Spikkestad og samme var greia i Drammen. Klærne luktet fortsatt godt etter å ha vært vakuum pakket fra da jeg bodde i Asker. Bodde et par år på Vestlandet hvor klærne kunne ligge urørt i 2 år og luktet godt og de var som ny selv etter masse bruk. Her er det 1-2 vask og de er slitt. Aldri sett så mye støv. Er det vannet? Må jo være et svar på dette. Er veldig allergisk mot støv og må vaske mye. Og savner å legge meg i nyvasket sengtøy som lukter herlig. Huden min har forresten blitt veldig tørr og rar etter jeg begynte dusje her. Vanlig lotion føles som tigerbalsam, så lurer på om det er vannet? En sammenheng her? håper noen har erfaring og en løsning for dette tar opp mye tid og påvirker allergien alt for mye. Bruker forresten flytende vaskemiddel nå for å bruke opp flasken, men brukte alltid pulver før. Eneste forskjell når det gjelder klesvask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå