Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk antibiotika mot brystbetennelse i går. Hadde feber natt til lørdag, men er feberfri nå. CRP på 54. Jeg er i så sinnsykt dårlig form. Kjennes ut som jeg er overkjørt av en buss. Brystet er ikke verst, men utmattelsen og smertene i kroppen. 

dere som har hatt brystbetennelse: hvor lang tid tok det på antibiotika før dere ble bedre?

Anonymkode: c7922...2b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trengte ikke antibiotika, men nære på.

Ammer du og/eller pumper du mye? Varme dusj var godt for meg 

Anonymkode: 814c0...91d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg trengte ikke antibiotika, men nære på.

Ammer du og/eller pumper du mye? Varme dusj var godt for meg 

Anonymkode: 814c0...91d

Følger rådene til ammehjelpen. Men jeg spør ikke de som slapp antibiotika 😅 jeg spør hvor lang tid det tok å bli bedre for de som fikk det😊

Anonymkode: c7922...2b8

Skrevet

Ammeinnlegg i ull kan forebygge. Så det ville jeg ha kjøpt om du ikke har det. De selger det på apoteket. 

• Liker 1
Skrevet

Nettopp ferdig med brystbetennelse her i begge bryst, allmenntilstanden min ble bedre etter 4-5 dager på antibiotika, men tok meg noen dager ekstra på å kunne fungere som normalt…

God bedring!!!

Anonymkode: 88d99...6ec

Skrevet

Mener å huske jeg ble mye bedre allerede på dag to av antibiotika. Mener legen sa jeg hadde crp på hundre-ettellerannet, men det kan være febertåka og ammetåka som tuller med meg. Uansett, gikk ganske raskt når jeg fikk antibiotika. Masse god bedring❤️

Anonymkode: f8a9d...f8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...