Gå til innhold

Noen som føler seg mer usynlige og lite viktige , når dere nærmer dere 40? Uavhengig av kjønn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler meg forbigått på jobb. Har alltid vært lavmælt, men nå, ved nedtrn 40, har det blitt verr. Jevnaldrende og eldre kolleger har en mer brautende og dominerende væremåte, men de føler kanskje at de må ha det? Yngre er mer freidige og likegyldige , føler jeg.

Anonymkode: de171...0d4

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den eneste måten jeg har følt at jeg har blitt mer usynlig med årene, har vært i relasjon til pågående menn og gamle griser, og det har vært et udelt pluss. På de fleste andre områder har jeg følt at alderen gir mer trygghet og mer respekt, det har blitt lettere både å ta plass og bli tatt på alvor. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (Akkurat nå):

Den eneste måten jeg har følt at jeg har blitt mer usynlig med årene, har vært i relasjon til pågående menn og gamle griser, og det har vært et udelt pluss. På de fleste andre områder har jeg følt at alderen gir mer trygghet og mer respekt, det har blitt lettere både å ta plass og bli tatt på alvor. 

Hadde likt om menn viste mer interesse for meg. Har ikke opplevd mye pågåenhet

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får langt mer respekt nå som jeg er i midten har 40-årene og har massevis av erfaring. For 20 år siden var mannlige kollegaer opptatte av å se på rumpa mi, mens nå kommer de til meg med lua i hånda og problemer de trenger hjelp til å løse. ELSKER å ha entret de erfarne 40-årene 😊

Anonymkode: 535a9...d23

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg får langt mer respekt nå som jeg er i midten har 40-årene og har massevis av erfaring. For 20 år siden var mannlige kollegaer opptatte av å se på rumpa mi, mens nå kommer de til meg med lua i hånda og problemer de trenger hjelp til å løse. ELSKER å ha entret de erfarne 40-årene 😊

Anonymkode: 535a9...d23

Enig!

Anonymkode: 2c266...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vært usynlig, men det er slik jeg liker det.

Viktig for samfunnet har jeg aldri vært. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (10 timer siden):

Kjenner meg veldig igjen i dette. 

Alderen har gjort at jeg er kvitt det uønskete. Men ellers er mer sikker i meg selv, og får mer anerkjennelse og oppmerksomhet på de riktige områdene i livet. 

Også mer respekt og anerkjennelse faglig, mange har få forventninger når de ser en "ung og pen jente". Eller når jeg klager på et hotellrom. Og andre steder der man vil bli sett for meningene og kunnskapen sin, ikke utseendet. 

Anonymkode: 98a87...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hadde likt om menn viste mer interesse for meg. Har ikke opplevd mye pågåenhet

Daria sikter vel ikke til hyggelig interesse fra menn..men jo, både slitsom pågåenhet og vanlig oppmerksomhet avtar gjerne med årene. Sistnevte fordi flere er i forhold når man nærmer seg "middagshøyden", og førstnevnte fordi de gamle grisene selvsagt foretrekker yngre damer (æsj).

Anonymkode: 5d387...7d1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...