Gjest tom-erik Skrevet 23. februar 2006 #1 Skrevet 23. februar 2006 har ei venninne som jeg stusser litt over noen ganger. venninnen min har betrodd seg sine angstproblemer. jeg har tatt henne i mot så godt jeg kunne med åpne armer, og regner med at hun syns jeg gjør en god jobb som en kompis. Det som har vært det siste halvåret er at hun har slike "merkelige" perioder i livet sitt. kan gi noen eksempler. Hun kan "leke" yndig og ydmyk en god stund. Hun er forutinntatt og kritisk til det meste. Hun kan ha en oven i fra og ned holdning som rett og slett får meg til å føle meg som en dritt. samtidig som hun er i denne "epoken" så er hun ufattelig distre og glemsk. hvor da hun egentlig er ansvarsfull, det finnes da ikke under denne perioden. regninger og alt gir hun blaffen i. hun har også vist meg masse tabletter hun har, men under slike perioder fordømmer hun slike medisiner og prøver å holde en slags fasade ovenfor meg (som vet ALT) og for resten av verden. Sex er skitten, alt er stress, og alle rundt henne er da grusomme. hun går også og nynner i et sett. helt i fra hun kommer hjem til meg (klokka 16 f.eks) og helt til hun drar hjem, som da kan være gjerne 4 timer senere. Ja, slitsomt å høre på. hehe... i den andre epoken hun har så er hun vill etter sex og ekstremt vulgær. hun er ydmyk og fordomsfri. snill, blid og strålende. kjempe sjarmerende og ansvarsfull. har hun "bare" angst? trekker jeg konklusjoner for rast ang. biopolar? hvordan skal jeg eventuelt gå frem ang. dette? hva skal jeg si?
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #2 Skrevet 23. februar 2006 meget mulig at hun har en eller annen lidelse - men jeg har oppført meg omtrent prikk likt bare fordi jeg likte oppmerksomheten.. dengang jeg var ung og dum
Gjest tom-erik Skrevet 23. februar 2006 #3 Skrevet 23. februar 2006 hun er nå 24 år. merkelig hvis hun skal plutselig begynne å oppførse seg sånn? hun var ikke sånn for 1-2 år siden.
Gjest gjest1 Skrevet 23. februar 2006 #5 Skrevet 23. februar 2006 Høres ikke ut som angst dette, nei... og ikke bipolar heller i grunn. da hadde hun vel hatt downperioder med depresjon og den pakka der. Men det er vanskelig for oss her inne å svare på. Kun en fagperson kan svare deg ordentlig på dette.
Gjest gjest1 Skrevet 24. februar 2006 #6 Skrevet 24. februar 2006 Vanskelig å gi deg svar, men mulig hun har borderline eller en annen form for personlighetsforstyrrelse. Det jeg stusser på ved ditt innlegg, og det du skrev selv, er at du virker som en som hun kanskje føler hun blir brukt av?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå