Gå til innhold

Hvilken komiker er din favoritt?

Hvilken komiker liker du best?  

1. 1. Hvilken komiker liker du best?

• Robert Stoltenberg
      14
    • Harald Eia og Bård Tufte Johansen
      6
    • Tommy Steine
      6
    • Thomas Giertsen
      0
    • Espen Eckbo
      12
    • Shabana Rehman
      1
    • Otto Jespersen
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så opphetet som diskusjonen omkring enkelte komikere har vært i det siste, er jeg nysgjerrig på hvilke komikere dere har mest sansen for. Personlig humrer jeg alltid godt av Espen Eckbo - har er morsom på en så sjarmerende, smånaiv og tilsynelatende naturlig måte. Robert Stoltenberg var også suveren i Borettslaget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Robert Stoltenberg stemte jeg på.

Synes egentlig ikke noe om sarkasme og/eller personhets forkledd som "humor".

Det finnes mer konstruktive måter å sette fingeren på ting som er håpløst her i samfunnet... :wink:

Skrevet

Jeg stemte Espen Eckbo jeg.. Han likner dessuten litt på mannen min av utseende. :)

Skrevet

Helt enig med Vinga. Å kunne gjøre sånne karakterer som han gjør, uten å være nedlatende eller hetse - men klare være varm og glad i menneskene - det er en kunst som dessverre altfor få behersker.

Skrevet

Vet ikke om det er fordi jeg er fra Stavanger, men jeg savner jo Kristian Valen på listen din ... han kan jeg rett og slett le meg skakk av - han er en imitatator av ypperste klasse - og en skikkelig godgutt.

Skrevet

Stemte på Robert Stoltenberg av de du hadde på listen.

Personlig er min favoritt: Jon Schau

Han er en av de få som klarer å være morsom uten at det går på andres bekostning.

:ler: meg bestandig skakk av "steinar" figuren til Jon Schau

Skrevet

Stoltenberg! Han er rett og slett glimrende.

Maiken

Skrevet

Eckbo, he's my man! :hoho: Stoltenberg er heller ikke verst.

Klems,

Julie

Skrevet

Dagfinn Lyngbø! Hvor er han på listen? Kåret til Norges beste komiker for 2 (?) år siden. Syntes han er knall. Ellers Stoltenberg så klart han er fabelaktig. Kr. Valen og helt topp! MEN nå stemte jeg ikke jeg da siden jeg ikke logga meg på...

Skrevet

Jeg er en av to som stemte på Otto Jespersen, virker som om det er få kvinner/jenter som liker ham her :roll: Men, så synes jeg også Tommy Steine, Espen Eckbo og Robert Stoltenberg er morsomme :hoho:

Skrevet

Savnet helt klart Dagfinn Lyngbø jeg også! På lista var det Tommy Steine som fikk min stemme. Han er så "nusselig"! :)

Skrevet

Jeg er den eneste hittil som har stemt på Bård og Harald jeg da!

Bård Tufte Johansen er kanskje ikke den store favoritten, men Harald Eia får meg til å le ustanselig.

Han blir derfor en klar ener for meg. Vet at det er mange som kritiserer ham for å drive med "rumpehumor" og sånt, men jeg synes at han er topp. Vet ikke hvorfor en gang, men jeg har litt sansen for folk som har beina plantet på jorda og som ikke tar seg selv så høytidlig. Jeg kjenner jo ikke Harald Eia personlig, men det er et sånt inntrykk jeg har av ham.

På delt 2. plass sitter Espen Eckbo og Robert Stoltenberg. Begge har noen av de samme kvalitetene som Harald Eia. "Ujålete" og jordnært liksom, med en utrolig fantasi og innlevelsesevne. Synes at Eckbo har et kjempegodt ansikt og Stoltenberg er utrolig allsidig.

Egentlig har jeg sansen for de fleste komikere.

Men utbrukte jålebukker som Thomas Gjertsen kan jeg styre meg for.

Skrevet

Jeg savner også Dagfinn Lyngbø på listen her. Synes han er den beste av de alle.

Av de som er på listen liker jeg Espen Eckbo best.

Skrevet

Sånn, Lea - nå er ikke du den eneste lengre! Jeg er nemlig helt enig med deg!! :D Bård og Harald er tøffe! Ler meg skakk hver gang jeg ser de to på tv.

Skrevet

Dagfinn Lyngbø; uten tvil eller betenkningstid.

.. og som den der rufsete, dustete skapningen i "Istid" var han bare knall!

Har sett flere av hans show og er big fan.

Skrevet

Hiver meg på Vibeke der vedr. Istid - en enorm karakter.

Skrevet

Espen Eckbo er min favoritt av de på lista.

Humrer bare jeg tenker på "get ready to be boysvoiced". Filmen va bare dødslæn (som de sier her oppe)!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Stemte på Otto Jespersen jeg, men også Espen Eckbo er en kjempekul komiker.

Hoff figurene til Espen Eckbo er jo råkul dah.... :hoho:

Skrevet

Kjenner ikk til alle på den lista, men ingen av dem.

Savner Oluf jeg, men han er jo pensjonert da.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...