AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #1 Del Skrevet 30. september 2024 Usikker på om dette innlegget hører til her, men jeg skriver jo som forbruker av Postens tjenester, så kjører på 🙃 Jeg skal sende maskinen på bildet, med Postens Norgespakke- og har visst rotet bort esken den kom i... Så nå sliter jeg litt med hvordan jeg skal pakke den 🙈 Den er 130 cm lang, og jeg finner ingen butikker hvor jeg bor, som selger så lange pappesker/flyttekasser. Kan jeg f.eks. surre den inn i bobleplast, og deretter noen lag gråpapir...? Hjelp 😆 Anonymkode: 9b04e...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #2 Del Skrevet 30. september 2024 Den blir i allefall dritdyr å sende med posten. Nok bare klippe til av pappesker. Anonymkode: 5d79e...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #3 Del Skrevet 30. september 2024 Butikker som selger lignende varer kan ha emballasje de kaster. Musikk-/instrumentbutikker kan også ha esker som passer. Anonymkode: cdb42...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #4 Del Skrevet 30. september 2024 Støperør av papp? De er solide. Ser de kommer i ulike bredder og mange er 1,2 m lange. Men kan kanskje finne lengre? Tettes i hver ende med papp som teipes fast Anonymkode: 42a53...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 30. september 2024 #5 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Usikker på om dette innlegget hører til her, men jeg skriver jo som forbruker av Postens tjenester, så kjører på 🙃 Jeg skal sende maskinen på bildet, med Postens Norgespakke- og har visst rotet bort esken den kom i... Så nå sliter jeg litt med hvordan jeg skal pakke den 🙈 Den er 130 cm lang, og jeg finner ingen butikker hvor jeg bor, som selger så lange pappesker/flyttekasser. Kan jeg f.eks. surre den inn i bobleplast, og deretter noen lag gråpapir...? Hjelp 😆 Anonymkode: 9b04e...e28 Er det ikke bare å løsne håndtaket på midten og skyve den sammen? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #6 Del Skrevet 30. september 2024 Jeg kjøpte nylig en brukt kantklipper som da er i samme "format". Den var surret inn i bobleplast og sterk tape når den kom med posten. Gikk helt fint. Anonymkode: 753c4...28e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #7 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den blir i allefall dritdyr å sende med posten. Nok bare klippe til av pappesker. Anonymkode: 5d79e...96d Vanlig Norgespakke. Anonymkode: 2353e...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 30. september 2024 #8 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vanlig Norgespakke. Anonymkode: 2353e...6a9 + behandlingsgebyr på 186 på pakker med lengde mer enn 120 cm. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #9 Del Skrevet 30. september 2024 Jeg hadde ikke tatt meg bryet med å sende den, vent til noen kan hente! Vær obs på at det kommer et ekstra gebyr på lange pakker. Det blir veldig dyrt for deg om du sender den avgårde med feil porto. Anonymkode: 45f68...80f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #10 Del Skrevet 30. september 2024 bvp skrev (5 timer siden): + behandlingsgebyr på 186 på pakker med lengde mer enn 120 cm. 321 ,- er jo ikke akkurat driiiiit dyrt. Får jo knapt nok 1kg gulost for det.. Anonymkode: 1abd5...2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #11 Del Skrevet 1. oktober 2024 Dersom jeg skal sende noe "uformelig" der jeg ønsker den avstivingen og beskyttelsen papp gir, så kutter og bøyer jeg til noen andre esker og taper godt. Anonymkode: 1327e...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #12 Del Skrevet 1. oktober 2024 TomSawyer skrev (På 30.9.2024 den 16.40): Er det ikke bare å løsne håndtaket på midten og skyve den sammen? Nei.... Jeg har så klart tenkt på det først 😅 Den er komprimert så mye det går an. TS Anonymkode: 9b04e...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #13 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dersom jeg skal sende noe "uformelig" der jeg ønsker den avstivingen og beskyttelsen papp gir, så kutter og bøyer jeg til noen andre esker og taper godt. Anonymkode: 1327e...b07 Det høres ut som mye knoting og kaving, og ser for meg at adhd hjernen min kortslutter før jeg er halvveis 🙈😅 Men takk for tips😉 TS Anonymkode: 9b04e...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #14 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 30.9.2024 den 16.22): Butikker som selger lignende varer kan ha emballasje de kaster. Musikk-/instrumentbutikker kan også ha esker som passer. Anonymkode: cdb42...749 Takk for tips! På vei på Jula for å sjekke nå faktisk 👍 TS Anonymkode: 9b04e...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #15 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 30.9.2024 den 16.35): Støperør av papp? De er solide. Ser de kommer i ulike bredder og mange er 1,2 m lange. Men kan kanskje finne lengre? Tettes i hver ende med papp som teipes fast Anonymkode: 42a53...a96 Takk for tips, men vil unngå at det blir en "rund" pakke, for da blir frakten dyrere 🤷♀️ TS Anonymkode: 9b04e...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #16 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg hadde ikke tatt meg bryet med å sende den, vent til noen kan hente! Vær obs på at det kommer et ekstra gebyr på lange pakker. Det blir veldig dyrt for deg om du sender den avgårde med feil porto. Anonymkode: 45f68...80f Det er kjøper som betaler frakten 😉 TS Anonymkode: 9b04e...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 1. oktober 2024 #17 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 30.9.2024 den 16.07): Kan jeg f.eks. surre den inn i bobleplast, og deretter noen lag gråpapir...? Hjelp 😆 Det er det jeg ville gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 #18 Del Skrevet 1. oktober 2024 Bigote skrev (5 minutter siden): Det er det jeg ville gjort Hva tenker dere at gråpapiret bidrar med sånn egentlig? Farge? Anonymkode: b461b...5a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 1. oktober 2024 #19 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva tenker dere at gråpapiret bidrar med sånn egentlig? Farge? Anonymkode: b461b...5a2 Hadde personlig foretrekke en annen farge. men jeg har sett andre bruke gråpapir når de sender pakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 #20 Del Skrevet 2. oktober 2024 Hvis du bruker bobleplast og tape, dropp gråpapiret som bare revner likevel... Hvis du ikke ønsker at det skal være synlig igjennom, putt gråpapiret på innsiden av bobleplasten. Hilsen en butikkansatt som tidligere jobbet med posten. Anonymkode: 8d757...b8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå