Gå til innhold

Redken Acidic bonding concentrate, prøvd det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har testet? 
 

Kjøpte en pakke med sjampo, balsam og noe leave in. 
Tidligere har jeg prøvd Olaplex (hjalp litt, men sjampoen og balsam ble håret helt rart av så de gav jeg vekk) L’Oreals svar på det (hjalp ikke) og senest to runder med K18 sjampo, leave in og olje (njæh)

 

Redken

Anonymkode: 5107d...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig fornøyd! Er ikke så begeistra for leave in-kremen, men shampoo og balsam er veldig bra. Liker masken og.

Anonymkode: fad79...1df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme serien, og elsker både balsam og leave in treatment. Jeg kan ikke bruke shampooen, jeg klør så intenst av den og er ganske sikker på at det er fordi jeg er mest sannsynlig allergisk mot citrus og det er ganske mye citric acid i den serien noe som kan gi irritasjon i huden, og hodebunnen er jo hud. Men fra hva jeg har hørt er shampooen også veldig god! Håret blir så godt å ta i av de to jeg bruker, så jeg håper du blir fornøyd.

Det viktigste når man prøver produkt er at man bruker de riktig. Les godt på nye produkt slik at man får nytte av de for det det er ment til. I tillegg til generelle huskeregler som: Ikke for mye produkt, ikke for lite, shampoonere i to omganger, sørg for at produktet fordeles skikkelig over hele hodebunnen, skylle godt ut produktet, så skvise ut vann av håret før balsam, så la den være i litt (tror det står 3 min på den) og etter dusjen sørge for at mest mulig vann er skvist ut av håret før man har i produkter (gjerne i microfiber-, eller annet, håndkle som trekker til seg mye vann) og så ikke bruke for mye produkt slik at håret blir for tungt.

Anonymkode: 07df7...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...