Gå til innhold

Hemmelige sextreff

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leser stadig om disse hemmelige sexmøtene på vg og dagbladet. Det er utroskap i nordmarka, på spa, langs veien og på jobben. Det er hemmelige signal folk skal se etter…. Jeg har ikke plussabonnenent, så jeg leser bare tittel og ingress. Som regel vet mannen ingenting i disse sakene, men det hender også kona lever i det uvisse. Jeg befinner meg i et skrantende og sexløst forhold selv. Når jeg leser disse sakene, så tenker jeg:

A) Hvor er empatien og respekten for partneren, eier ikke folk skam?

B) Er voksne folk virkelig villige til å risikere familivet for et knull med en fremmed i langs veien?

C) Jeg blir nysgjerrig og kunne EGENTLIG tenke meg å prøve å møte noen for å ha sex på denne måten. Men jeg måtte vært så trygg på diskresjonen at ikke familien rakner.

Hva tenker folk?

Anonymkode: 3f2a4...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg leser stadig om disse hemmelige sexmøtene på vg og dagbladet. Det er utroskap i nordmarka, på spa, langs veien og på jobben. Det er hemmelige signal folk skal se etter…. Jeg har ikke plussabonnenent, så jeg leser bare tittel og ingress. Som regel vet mannen ingenting i disse sakene, men det hender også kona lever i det uvisse. Jeg befinner meg i et skrantende og sexløst forhold selv. Når jeg leser disse sakene, så tenker jeg:

B) Er voksne folk virkelig villige til å risikere familivet for et knull med en fremmed i langs veien?

C) Jeg blir nysgjerrig og kunne EGENTLIG tenke meg å prøve å møte noen for å ha sex på denne måten. Men jeg måtte vært så trygg på diskresjonen at ikke familien rakner.

Hva tenker folk?

Disse sakene har vel først og fremst dreid seg om homofile møteplasser og har eksistert i mange, mange år.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg tenker om folk holder på slik, så betyr partneren fint lite for dem.

Er jo tydelig at noen er det, siden de skriver om det. Jeg kjenner ingen som holder på slik. 

I denne er det ikke noe spørsmål annet enn at du skriver hva du ønsker. Hver sin lyst tenker jeg da. 

Så stiller jeg meg undrende til at du i A) dømmer folk på bakgrunn av det de gjør, for så i C) uttrykker at dette er noe du har lyst til....

Er du litt forvirret? 

Hva tenker folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Slå opp.

Anonymkode: 1e4fa...c6e

I telefonkatalogen? i bibelen? Folkeregisteret? Ordboka kanskje?

Anonymkode: 5a4e3...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I telefonkatalogen? i bibelen? Folkeregisteret? Ordboka kanskje?

Anonymkode: 5a4e3...538

Hvor enn en føler for, så fremt en avslutter forholdet etter denne utflukten. 

Anonymkode: 1e4fa...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG, Dagbladet og andre aviser bruker "sex" som clickbait, for de vil at du skal kjøpe abonnement. Det kan like gjerne bløff eller en gammel reportasje..

Men at det skjer utroskap i Nordmarka tror jeg nok forekommer ja.. her i trøndelag har jeg aldri hørt om slikt😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett bare men som møter men i disse settingene. Ofte er det gifte menn som vil teste ut sin homoseksuelle side med ukjente menn i skogen, gjerne i mørket.

Sug, bli sugd, bend over, tøm og røm…og helst gløm.

Anonymkode: 5b2f7...d43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva tenker folk?

Hvorfor finner du deg i å leve i et sexløst ekteskap må du spørre deg selv om? Det er ganske slemt å ikke ha sex med partneren sin, hvorfor orker du leve med et slikt menneske?

Anonymkode: 7be33...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge alle som deltar er voksne og de som deltar er der av egen fri vilje, så tenker jeg de kan gjøre som de vil.

Ikke noe jeg personlig ville deltatt på. 

Endret av Yellow Eye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor finner du deg i å leve i et sexløst ekteskap må du spørre deg selv om? Det er ganske slemt å ikke ha sex med partneren sin, hvorfor orker du leve med et slikt menneske?

Anonymkode: 7be33...da7

Partneren min sliter psykisk, og jeg velger å bli for å gi barna mest mulig stabilitet, i håp og tro om at det er lys i tunellen. Det er kortversjonen🙂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Partneren min sliter psykisk, og jeg velger å bli for å gi barna mest mulig stabilitet, i håp og tro om at det er lys i tunellen. Det er kortversjonen🙂

Beklager, men erfaringsmessig så blir ikke dette bedre uten noen form for parterapi 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Du, den tunellen har jeg også kjørt i (hun slet psykisk, gi barna stabilitet etc). Det ble aldri lyst - før hun brått ville skille seg fordi hun hadde en annen på gang, og jeg etter en tid fant en ny flott kjæreste. 

Anonymkode: aaa36...7da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...