AnonymBruker Skrevet 30. september #1 Del Skrevet 30. september Skulle egentlig ha fysisk møte med NAV veilederen min men så måtte han i ett møte som var viktigere så da skulle han ringe i stedet kl 13:40. Jeg bare tenkte at hvis jeg ikke hører noe fra han innen kl 16 burde jeg sende han en melding på NAV nettsiden? Anonymkode: 5c1b9...075 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #2 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Skulle egentlig ha fysisk møte med NAV veilederen min men så måtte han i ett møte som var viktigere så da skulle han ringe i stedet kl 13:40. Jeg bare tenkte at hvis jeg ikke hører noe fra han innen kl 16 burde jeg sende han en melding på NAV nettsiden? Anonymkode: 5c1b9...075 De aller fleste har kontortid til senest 15.45 i vintertid mellom 15.09-15.05. Har de ikke sommer/vintertid jobber de til 15.30. Haster det? Hvis ikke tar han nok kontakt i morgen. På Nav har man 70 brukere i porteføljen, og man må prioritere. Arbeidsdagen er bare 7,5 timer. Du kan alltids sende melding i aktivitetsplanen, men man sitter ikke å oppdaterer Modia hele tiden. Han har nok rutine på når han leser meldinger. Så slapp av, han ringer nok. Gjelder det økonomisk sosialhjelp (nødhjelp) som haster ringer du kontaktsenteret. Hilsen tidligere ansatt i Nav. Anonymkode: 94f3e...430 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #3 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (52 minutter siden): På Nav har man 70 brukere i porteføljen Jeg har jobbet i NAV og det er helt normalt å ha 150 brukere i porteføljen Anonymkode: e7edd...8e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #4 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (1 time siden): . På Nav har man 70 brukere i porteføljen Så få?! Som fastlege har man 2000–3000 pasienter. Tydelig at NAV trenger reformasjon for å bli mer effektive. Anonymkode: ac617...c99 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #5 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så få?! Som fastlege har man 2000–3000 pasienter. Tydelig at NAV trenger reformasjon for å bli mer effektive. Anonymkode: ac617...c99 80% av fastlegens pasienter, trenger knapt helsehjelp noensinne. 100% av de som har egen saksbehandler hos NAV trenger vesentlig høyere grad av oppfølging. Sammenligningen blir greit. Anonymkode: 7392b...8c5 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #6 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så få?! Som fastlege har man 2000–3000 pasienter. Tydelig at NAV trenger reformasjon for å bli mer effektive. Anonymkode: ac617...c99 Alle har fastlege, alle har ikke en nav-veileder. En fastlege har forresten rundt 1000-1500 pasienter. 80 prosent av dem ser de sjeldnere enn årlig. Anonymkode: c2c3e...dab 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 30. september #7 Del Skrevet 30. september Send melding . Så du har ditt på det rene. Ikke ta en muntlig samtale for god fisk,da behandlerne ikke er de som får blemma ,dersom ting ikke følges rett opp. Mest mulig skriftlig dokumentasjon. ALLTID. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skjold Skrevet 30. september #8 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Alle har fastlege, alle har ikke en nav-veileder. En fastlege har forresten rundt 1000-1500 pasienter. 80 prosent av dem ser de sjeldnere enn årlig. Anonymkode: c2c3e...dab Jeg er 36 år gammel og har aldri møtt fastlegen min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #9 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Alle har fastlege, alle har ikke en nav-veileder. En fastlege har forresten rundt 1000-1500 pasienter. 80 prosent av dem ser de sjeldnere enn årlig. Anonymkode: c2c3e...dab Alle har ikke fastlege. Anonymkode: 7d60c...d69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #10 Del Skrevet 1. oktober Ting kan skje og akutte ting skjer veldig ofte dessverre. Så godt mulig han rett og slett har glemt avtalen grunnet stress og masse andre ting som skjedde. Ingenting galt med å skrive til han og spørre når det passer for han å ringe, så har man gjort det på en hyggelig måte. Avhengig av hva slags ytelse man jobber med (kontorene gjør dette svært forskjellig) så har man ca 100 + brukere i porteføljen sin. Det skal en person til for at hele dagen endte opp annerledes enn hvordan du planla den. Anonymkode: a7a64...9f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #11 Del Skrevet 1. oktober NAV gir faen så lenge det går den veien. Men om du som slave ikke gjør det NAV sier....da stopper vi pengene dine! Maktbalanse mellom NAV og folket er helt ko-ko. Anonymkode: 19ffa...cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå