AnonymBruker Skrevet 30. september #1 Del Skrevet 30. september Bor med et familiemedlem som har utøvet psykisk vold mot meg i mange år. hen vet at jeg er i en sårbar situasjon og ikke kan flytte akkurat nå.. Personen en er ganske mye eldre enn meg.. lurer på om vedkommende begynner å rote å bli litt dement.. vedkommende har utrolig svingene humør, som en tikkende bombe og vedkommende vet at jeg er skvetten og redd.. lagt merke i det siste at når vi to er alene sammen at vedkommende kan finne på å gjøre så brå bevegelser innimellom.. jeg skvetter som bare det.. dette kan være som å sette kaffekoppen kjempehardt nedi bordet,,snu seg brått, lukke dørerene ekstremt hardt.. Anonymkode: ea1f5...833 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #2 Del Skrevet 30. september Det er vanskelig å si om dette er psykisk vold eller "bare" hensynsløs atferd. Dersom du er sikker på at han gjør disse tingene bevisst for å skremme deg, kan det jo være vold. Anonymkode: 729da...1fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #3 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er vanskelig å si om dette er psykisk vold eller "bare" hensynsløs atferd. Dersom du er sikker på at han gjør disse tingene bevisst for å skremme deg, kan det jo være vold. Anonymkode: 729da...1fb Det gjøres med vilje ja. det er jeg 100 % sikker på. Anonymkode: ea1f5...833 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #4 Del Skrevet 30. september Dersom du mistenker demens, kan det også komme av det. Da kan de bli mer brå i bevegelsene og uvørne. Anonymkode: 454b7...993 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #5 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det gjøres med vilje ja. det er jeg 100 % sikker på. Anonymkode: ea1f5...833 så si fra, hardt "hva faen! Slutt med det der!" Anonymkode: ebe70...2d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #6 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): så si fra, hardt "hva faen! Slutt med det der!" Anonymkode: ebe70...2d7 Da blir det krig. Anonymkode: ea1f5...833 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #7 Del Skrevet 30. september Ut fra det lille du beskriver, så får jeg inntrykk av at hn gjør disse brå og krappe bevegelsene med vilje fordi hn vet at du er skvetten. At hn med vilje vil plage deg. Så jeg tenker at dette faller inn under psykisk vold, som bl.a er å utføre handlinger som skaper frykt og ubehag. Anonymkode: 1b9a1...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå