Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvordan jeg kan se om denne modellen er ekte eller fake??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_tutta_*
Skrevet

Kommer an på hvilke du mener. Jeg har et par av R&R Roth buksene (de m R på lommene) Mine er kjøpt i butikk i Norge og kostet 3200,- På mine er det et avlangt merke i linningen som det står Rock & Republic. Har sett makne som mine - altså med R på lommene som har Victoria Beckham merket i linningen, noe jeg ikke får til å stemme ettersom det merket er forbeholdt crown jeansen så vidt jeg vet. Jeg var ihvertfall i mange butikker og prøvde og vurderte buksene før jeg endelig kjøpte de, og i butikken var det ingen av R buksene som hadde V. Beckham merket.

Ellers så var alle forretningene i oslo-området utsolgt, og det var venteliste på crown-buksene -derfor tviler jeg litt påom de på nettet er ekte. Men hvis de er fine så er det i grunnen ikke så farlig.

Synes forresten at noen av de buksene jeg har sett folk gå i er litt "stripete" i stoffet, som om det ikke var vanlig dongeristoff. Jeg må si at jeg tror de er fake. Har ihvertfall ikke sett noen av de i butikkene.

Kult om noen fler kommer med innspill. Hadde vært greit å vite hva en skal se etter hvis en satser på å kjøpe på nett en gang.

Skrevet

Dette er Victoria Beckham Crowns jeans Madrid modellen.

Jeg aner bare ikke hva jeg skal se etter..

Skrevet (endret)

Det er vist veldig vanskelig å se om de er fake eller ikke. (Men de fleste på steder som Ebay og finn.no er fake iallefall).

Vet iallefall de har fått inn ekte på BikBok-Sandvika Storsenter. Har en søster som jobber der, så jeg kan høre med henne om hun kanskje kan finne det ut.

Endret av Aftenstjerne
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor noen gidder å ha noe som forbindes med den skrekkelige dama Victoria Beckham overhode, og ihvertfall ikke hvis det koster mer enn 100 kr.... :sjarmor:

Gjest ii Minette
Skrevet
Det er vist veldig vanskelig å se om de er fake eller ikke. (Men de fleste på steder som Ebay og finn.no er fake iallefall).

Vet iallefall de har fått inn ekte på BikBok-Sandvika Storsenter. Har en søster som jobber der, så jeg kan høre med henne om hun kanskje kan finne det ut.

Så flott!!

Så snill du er:D

Send meg bare en pm viss du finner ut noe mer?

Skrevet

Hvorfor må "alle" ha disse buksene uansett?

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Nei, det kan du jo si. Men jeg fikk min, ergo..

Jeg MÅTTE ikke hatt den, men må innrømme at jeg likte den veldig godt. I snitt, farge etc.

Syns forøvrig at kronen på lommene ser bra ut. Det som er synd, er jo om markedet kommer til å flomme over av fake modeller.

Skrevet
Hvorfor må "alle" ha disse buksene uansett?

Fordi de sitter så utrolig godt! :klappe:

Gjest kattekwinnen
Skrevet

Jeg har hørt at nummeret på innsiden av buksen på den andre merkelappen, som sitter fast i foret på den venstre lommen. På min står det:

R/N#110113

Dette nummer skal sier at min bukse er ekte... men jeg vet jo ikke om det stemmer :sjenert:

Skrevet
Nei, det kan du jo si. Men jeg fikk min, ergo..

Jeg MÅTTE ikke hatt den, men må innrømme at jeg likte den veldig godt. I snitt, farge etc.

Syns forøvrig at kronen på lommene ser bra ut. Det som er synd, er jo om markedet kommer til å flomme over av fake modeller.

Kommer til å flomme over? :) Det er sikkert flere fake enn ekte bukser å oppdrive av denne sorten i Norge nå, for jeg synes at _alle_ har den.. Man pleier egentlig fort å se om det er fake eller ekte, for det er et hav av kvalitetsforskjell mellom de ekte og de fake, og man kan se det på både sømmene og fargen.. Dessuten pleier ofte sammensetningen å være en helt annen på de fake kronebuksene. Det skal være 98% bomull og 2% elastin i de ekte. Dessuten skal den lille knappen på baklommen ha hull. Ei som er veldig flink med slike ting her i Norge og som selger en del designerklær og andre must haves hadde en slik sjekkeliste på hjemmesiden sin før, men hun har den ikke nå lengre ser jeg, og det er litt dumt..

Men det meste som koster 500 kr på qxl, finn, ebay o.l er garantert fake :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...