AnonymBruker Skrevet 30. september #1 Del Skrevet 30. september Har holdt på med YouTube en stund og generer litt penger, er noe jeg gjør ved siden av jobb da jeg ikke får 100% stilling og trenge å spe på inntekten. Har enkeltperson foretak og betaler skatt og sånt. Har en kollega som lurer på hvordan jeg får råd til ditt og datt på lønna mi. YouTube kanalen og sånt er anonymt er gaming så er på twitch og sånt og. Og verken tid eller lyst å gjøre gaming fulltid men som sagt grei måte å spe på inntektene. Bør jeg si noe? Syntes det er greit at folk ikke vet men samtidig bruker jeg mere penger enn noen i min jobb burde gjøre.. Anonymkode: 69d17...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 30. september #2 Del Skrevet 30. september Om det var meg så ville det kommmet an på hvem som spurte. Gode venner, ja. Er det folk som kanskje har et negativt syn på gaming og godt kunne spamme chat, så nei. 🖖 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #3 Del Skrevet 30. september Hadde bare sagt at jeg har flere jobber? Og om kollegaen din spørr hva de andre jobbene er, så hadde jeg spurt hvorfor så nysgjerrig? Jeg trenger inntekt, og jeg får ikke 100% her. Anonymkode: 3ddb4...2ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #4 Del Skrevet 30. september Bare si at du har flere jobber, eller at du tjener penger på hobbyen din. Trenger ikke å utbrodere for hvilken hobby. Jeg hadde ikke sagt noe hvis jeg hadde tjent noe på Twitch eller Youtube. Bare at jeg har en hobby. 😊 Anonymkode: f0956...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #5 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Har holdt på med YouTube en stund og generer litt penger, er noe jeg gjør ved siden av jobb da jeg ikke får 100% stilling og trenge å spe på inntekten. Har enkeltperson foretak og betaler skatt og sånt. Har en kollega som lurer på hvordan jeg får råd til ditt og datt på lønna mi. YouTube kanalen og sånt er anonymt er gaming så er på twitch og sånt og. Og verken tid eller lyst å gjøre gaming fulltid men som sagt grei måte å spe på inntektene. Bør jeg si noe? Syntes det er greit at folk ikke vet men samtidig bruker jeg mere penger enn noen i min jobb burde gjøre.. Anonymkode: 69d17...71b Andre har da ikke noe med hvordan du tjener penger. Jeg driter gullbarrer! Kan du si med et blunk. Eller, "jeg har gjort noen investeringer som jeg tjener på". Anonymkode: b7811...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå