AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #1 Del Skrevet 30. september 2024 Hva passer til tilbehør til dette skjørtet? Skal bruke det til hverdags på jobb? Vil ikke fryse... selv om det er -4 grader i dag da jeg reiste på jobb. Litt tileggsinfo: - er 35år - noen få kg for mye - liker litt mer klassisk stil - liker farger - og er selv selvsagt dame dersom noen skulle være i tvil om det https://www.zalando.no/only-onlolivia-long-bow-skirt-maxiskjoert-black-on321b1cg-q11.html Anonymkode: 2e1df...41c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 30. september 2024 #2 Del Skrevet 30. september 2024 Strømpebukse i ull/merinoull og støvletter eller ankelboots. En pen ullgenser eller cardigan, og kåpe (enten ull eller vattert) ytterst, samt lue og hansker. Noen styling-ideer: En nett blazer kan også funke, og da kan du ha en tynn topp/trøye i merinoull eller ull og silke under for å holde varmen: 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #3 Del Skrevet 30. september 2024 Roci skrev (6 minutter siden): Strømpebukse i ull/merinoull og støvletter eller ankelboots. En pen ullgenser eller cardigan, og kåpe (enten ull eller vattert) ytterst, samt lue og hansker. Noen styling-ideer: En nett blazer kan også funke, og da kan du ha en tynn topp/trøye i merinoull eller ull og silke under for å holde varmen: Støtter denne. Skjørt og strikk er kjempefint sammen, og nå er det mange fine boots i butikkene. Ullstrømpebukser varmer mer enn de ser ut som, hvert fall når skjørtelengden og skoene overlapper eller møtes. I dag har jeg en tynn strømpebukse på og knehøye boots, men har strømper i ull under støvlettene. Hos oss er det veldig kaldt på kontoret, så bruker jeg bluser eller blazer så har jeg gjerne en tynn ullgenser under. Synes f.eks. Pierre Robert har mange fine "basic" ullgensere som kan styles opp hvis jeg ikke ønsker en større ullgenser over. Anonymkode: f78e3...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #4 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Støtter denne. Skjørt og strikk er kjempefint sammen, og nå er det mange fine boots i butikkene. Ullstrømpebukser varmer mer enn de ser ut som, hvert fall når skjørtelengden og skoene overlapper eller møtes. I dag har jeg en tynn strømpebukse på og knehøye boots, men har strømper i ull under støvlettene. Hos oss er det veldig kaldt på kontoret, så bruker jeg bluser eller blazer så har jeg gjerne en tynn ullgenser under. Synes f.eks. Pierre Robert har mange fine "basic" ullgensere som kan styles opp hvis jeg ikke ønsker en større ullgenser over. Anonymkode: f78e3...45c Eller inne i støvlettene? Er helt avhengig selv av å ha strømper/sokker utenpå strømpebuksa når jeg bruker støvletter, ellers revner strømpebuksa med en gang. Anonymkode: 9e491...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #5 Del Skrevet 30. september 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Eller inne i støvlettene? Er helt avhengig selv av å ha strømper/sokker utenpå strømpebuksa når jeg bruker støvletter, ellers revner strømpebuksa med en gang. Anonymkode: 9e491...f69 Ja, inne i støvlettene😅 Strømpebukse, strømper og støvletter. Lag på lag, godt for både varmen og varigheten på strømpebuksa. Anonymkode: f78e3...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #6 Del Skrevet 30. september 2024 Husk underskjørt🤩 Anonymkode: 08391...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #7 Del Skrevet 30. september 2024 Skjørtet er fint, men er nok ikke sikkert det er like flatterende på en formfull figur. Sateng er et veldig lite tilgivende stoff. Alle valker og cellulitter vil synes. Dersom du ikke har noe problem med det, kjør på! En fin turtleneck og blazer passer nok fint til dette. Eventuelt en cardigan. Anonymkode: 53224...ba6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #8 Del Skrevet 30. september 2024 Skjørtet er laget av 97% plastikk. Skal du virkelig bruke dette i høst/vinter? Et tynt plastikkskjørt? Kan like godt tre på deg en svart søppelsekk (sånn varmemessig). Hva med å heller kjøpe deg et pent ullskjørt, og spare dette til sommeren. Anonymkode: d0f1a...f0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 1. oktober 2024 #9 Del Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Skjørtet er laget av 97% plastikk. Skal du virkelig bruke dette i høst/vinter? Et tynt plastikkskjørt? Kan like godt tre på deg en svart søppelsekk (sånn varmemessig). Hva med å heller kjøpe deg et pent ullskjørt, og spare dette til sommeren. Anonymkode: d0f1a...f0d Syntetisk er heller ikkje noko varmt. Trur nok du kan finna varmare skjørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå