Gå til innhold

Klemming


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er samboer med ei som er avhengig av å klemme. Må klemme.før vi står opp. Må klemme før vi går på jobb. Må klemme om vi møtes i gangen. Må klemme når vi kommer hjem.. når vi legger oss.. Hun er en klemmer som gir familie og venner klemmer. Eg har aldri vært det og liker ikke å klemme på andre enn barna mine og samboeren når eg feks skal legge meg. Hun kommenterer om eg klemmer feks guttungen på 6 år i sofaen når vi ser tv. "sånn holder du aldri rundt meg og klemmer meg" .. hva er normalt hos andre? Eg har aldri klemt ein mann og skjelden gitt klem til venner. Har ikke det behovet og det gir meg ingenting.. 

Anonymkode: 559ee...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun var i overkant klemmete, så tror absolutt ikke det er normalen. 

 

Anonymkode: ee0c4...37d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har fysisk kontakt som kjærlighetsspråk. Jeg og mannen er helt like der, vi vil klemme så mye som mulig. Hele min familie er også sånn. 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hatet klemming, (utenom med datteren)helt til jeg traff mannen min, nå klemmer vi flere ganger om dagen. Når jeg er i armene hans, så roer jeg helt ned❤️

Anonymkode: 1646b...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virrevirrevapp skrev (1 time siden):

Hun har fysisk kontakt som kjærlighetsspråk. Jeg og mannen er helt like der, vi vil klemme så mye som mulig. Hele min familie er også sånn. 

Dette. Man kan være veldig ulike der. Jeg syns du skal snakke med henne om det, men også være bevisst på at siden fysisk berøring er viktig for henne så bør du komme henne noe i møte der, hvis du klarer. Men hun er kanskje litt i overkant. Tenk på hvordan du selv liker å vise og få kjærlighet. Er det ved ord, eller tjenester? Gaver? Eller ved å tilbringe tid sammen? Og ta så en samtale med henne ut fra det. Snakk om hvordan dere er ulike og hvordan dere kan komme hverandre i møte på det området. Det er viktig at du får fortalt henne at det at du ikke finner det naturlig med så mye fysisk kontakt ikke betyr at du ikke er glad i henne.

Jeg har selv tid sammen og fysisk berøring som mine kjærlighetsspråk, og har tidligere valgt å avslutte dating med en mann som ikke likte klemming, sitte i armkroken o.l. Dette fordi det faktisk er veldig viktig for meg i et forhold med denne fysiske berøringen. (er sånn overfor barna også, så må jobbe hardt med meg selv nå som jeg har tenåringsgutter som ikke er sååå glad i den klemmingen😅)

Anonymkode: 954aa...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan klemme mannen min en del, og sønnen min hele tiden. Ellers liker jeg ikke klemmer.

Anonymkode: 1d969...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv fysisk kontakt som kjærlighetsspråk og jeg kjenner jeg sliter enormt med å forstå hvordan noen kan ha en kjæreste men ikke like å ha fysisk kontakt med han/henne. Det er ensbetydende for meg at dersom en kjæreste unngår berøring, spooning, armkrok og pjusk så er han ikke spesielt tiltrukket av meg, har ikke spesielt dype følelser og bruker meg bare for å "ha noen". Hvis ikke jeg får fysisk kontakt så slår jeg opp/innleder ikke videre forhold. Du kan tenke litt over hvordan du kan dekke dette behovet hos henne, hvis DU tar initiativ av og til så varmer det dobbelt så mye som at hun må komme og "stjele" klemmen. Hun føler seg mest elsket når DU gir nærhet. Kanskje behovet hos henne minsker litt hvis du rett og slett gir mer selv av eget insj.

Utover det syns eg det fremdeles er weird å ikke ønske å være nær sin partner. Barndom uten nærhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir klemmer til mine nærmeste og veldig gode venner. Må være veldig trygg på en person for å gi de en klem. 

Barn får selvfølgelig klem om de vil ha 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir hei klem og hadet klem til venner. Samme gjør kjæresten.

Med kjæresten så koser og klemmer vi hele tiden. Samme med min unge og ungene hans. Masse nuss, kos og kjærlighet❤️

Anonymkode: bbc99...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...