Gå til innhold

Livet i 20 åra er ikke lett for meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i starten av 20 årene og trenger tips og at noen bare leser

grunnet fødelsskade er jeg nå på vei til å bli ufør, dette er tungt bare i seg selv. Jeg er en helt normal person men grunnet mye muskelsmerter i nakke og mye hodepine er det vanskelig og stå i jobb. Utdanning er satt på pause og det begynner å ta på psyken og bo hjemme da vi bor midt i skogen og jeg må kjøre ett stykke for å kunne gjøre egt alt. Begynner og bli såpass stor nå at det og bo med de jeg bor med begynner og bli utholdelig…Jeg går bare og venter på at nav skal godkjenne søknaden og at livet kan få begynt. Måtte slutte som lærling og mangler også 3 året på vgs.
 

Har ingen venner lengere da vi vokser fra hværandre og jeg har måtte stått over mye grunnet smerter.  Stått i dette sterkt i 4 år nå men etter det ble slutt med exen i sommer har det tatt helt knekken på meg, at han også valgte og «gi meg opp» så lett har gjort noe i meg.  Alt jeg har gjemt litt bort under overflaten har virkelig kommet opp. Nå er det fryktelig tungt og jeg vet ikke helt hva jeg gjør. Jeg er for det meste hjemmet, ordner meg hvær dag og prøver mitt beste men har gått på veggen. Vet det hjelper og komme seg ut men komme seg ut for og gjøre hva da? Jeg føler bare for å være inne… det er helt forferdelig for jeg er egentlig en veldig sprudlende og glad person som er glad i og være utenfor hjemmet. Men dette er vel bare en dårlig periode. Jeg har også vært en av de uheldige som har vært borti mye dprlige venner, venner som har snakket mye dritt og ikke villet meg godt enda jeg bare har vært gode og snille med dem. Det gjør noe med deg og støte på sånne mennesker. 
 

 

Anonymkode: 3bb00...652

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...