Gå til innhold

Dere som har en «fuckfriend»


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan praktiserer dere det? Spiser dere middag sammen, ser film, har en hel kveld sammen, koser dere, kysser, hvor ofte?

Og har dere noen regler ang dating med andre? Hva når en av dere møter en annen og ønsker å bli kjent med den personen, hvordan løser dere det? 

Anonymkode: c82d6...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her. Fuckfriend eller friend with benefits. Jeg aner ikke hva som er forskjellen, men vi er single, ikke kjæreste følelser,  på Tinder hver for oss, men har altså sex. Og har det litt hyggelig sammen. 

Anonymkode: c82d6...a20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del har det variert fra mann til mann. En møtte jeg kun for sex, gjerne ifm at han kjørte meg hjem fra fest og byen. Bare sex så hjem etterpå, ca en gang i mnd. En kunne jeg henge med hele kvelden og vi overnattet også hos hverandre, det hendte også at han spurte om å bare sove sammen når jeg hadde mensen eller ikke orket sex, som regel et par ganger i uka. En var en god venn som jeg hadde sex med innimellom når vi begge var single, vi gjorde ting sammen, så film, gikk turer, gikk ut på byen og sjekket sammen, altså alt vi alltid hadde gjort sammen som venner. En var en type søndagskjæreste, vi så film, bestilte junkfood og hadde sex hele dagen. Ingen overnatting. Dere må nesten finne ut hva som funker for dere, og gjerne ha klare regler. Jeg har avsluttet de fleste av disse forholdene fordi de ville ha mer enn bare sex på sikt og begynte å bryte reglene vi hadde satt for forholdet. Det er veldig viktig å være åpen om intensjonene sine, er du kun interessert i et FF forhold er det veldig viktig å gjøre det klart fra start så man ikke skuffer eller sårer noen unødig. 

Anonymkode: 9146d...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...