AnonymBruker Skrevet 29. september #1 Del Skrevet 29. september Jeg er intressert i Eurasier. Hvordan er dem gemyttmessig? Anonymkode: 89972...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #2 Del Skrevet 30. september Trenger å vite hvordan de er.. Anonymkode: 89972...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #3 Del Skrevet 30. september Ingen erfaring med dem, men ville kanskje sett på youtube om det finnes noen videoer med info om rasen der? Anonymkode: d108f...446 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #4 Del Skrevet 30. september Ta kontakt med raseklubben. Anonymkode: 34cd1...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #5 Del Skrevet 30. september De er som alle andre. Med teskje: Alle nordmenn er helt like og har helt likt gemytt. Alle italienere er helt like og har helt likt gemytt, Alle søramerikanere er helt like og har helt likt gemytt. Og hvor langt er egentlig et tau? Anonymkode: 572db...bf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september #6 Del Skrevet 30. september AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ta kontakt med raseklubben. Anonymkode: 34cd1...d68 😄 Anonymkode: 572db...bf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #7 Del Skrevet 1. oktober Om du har facebook kan du melde deg inn i grupper for eiere av Eurasier, og høre med dem Anonymkode: d108f...446 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #8 Del Skrevet 2. oktober Har kjennskap til flere Eurasiere og vurderte rasen selv på et tidspunkt. Grunnen til at jeg valgte bort rasen, er at de kan være veldig reserverte både mot folk og andre hunder. Og som man vet blir det fort utfordringer med reserverte hunder som kan få litt for mye av den egenskapen i avl. Reserverte hunder kan fort bli aggressive hvis signaler ikke blir hørt. Jeg ønsket meg en sosial hund, og da var det helt utelukket og ta en sjanse på Eurasier. Men igjen, det er store forskjeller på hunder. Det du må tenke på er om hunden passer i livet ditt og at hundeholdet står i forhold til hva hunden er avlet opp til. Anonymkode: 1aa98...600 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #9 Del Skrevet 2. oktober Hadde eurasier sammen med eksen, han beholdt hunden videre. Så min korte erfaring med hunden er slik. Utrolig lett for å lære ting, var husren etter 3 uker, allerede da gikk han til døra for å gå på do. Han var litt forsiktig av seg, men kjempe glad i folk og andre hunder. Generelt lett å lære triks og beskjeder, flott å ha rundt barn da vi fikk baby i samme tid. Som alle andre hunder med energi, glad i turer, var med oss på alt. Han var også ofte med eksen på jobb uten problemer. Mer sytelyder enn bjeffing, så det var ikke mye bråk heller. For meg er det den beste rasen jeg har vært borti. Har erfaring med wippet, husky, drever, fuglehund, blandingsraser og rottweiler. Da vi var å kjøpte han så valgte vi den lille hunden som ikke gjorde så mye ut av seg fremfor den som kom løpende og var veldig synlig. Anonymkode: a5529...5af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå